Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@07:08:56 GMT

سینما «شاهد» پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۶۶۹۰

به گزارش آنا، با توجه به اهمیت ایمن‌سازی و رفع خطر املاک ناایمن در منطقه ۸ و با هماهنگی مقام قضایی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط، دومین مکان ناایمن در شرق پایتخت پلمپ شد. سینما «شاهد» در سال ۱۳۵۳ در محله‌ نظام آباد تهران و با سه سالن شیدا، شقایق و شاهد و ۴۸۲ نفر ظرفیت در مساحتی بالغ بر ۷۰۰ متر تاسیس شد. این سینما که در تقاطع خیابان نظام آباد و خیابان سبلان قرار دارد، ساعاتی پیش به دلیل ناامن بودن ساختمان و خطر آتش‌سوزی توسط شهرداری و با هماهنگی قوه قضاییه پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»

رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان در پایان برنامه‌های دیدار و رایزنی‌های خود، از یادمان نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران» رونمایی کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور  و آقای شهباز شریف نخست وزیرپاکستان بعد از ظهر امروز دوشنبه در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاوردها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود، رونمایی کردند.

رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • نام‌گذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • آبگرفتگی خیابان‌های خرم‌آباد پس از بارندگی‌های شدید (فیلم)
  • سیل در خیابان های خرم آباد + فیلم
  • نامگذاری یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»