Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ؛ رامین حاتمی امروز(دوشنبه، ۲۹ آبانماه) در مراسم امضای تفاهمنامه تامین پایدار خوراک پالایشگاه فجر جم ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول درباره این تفاهمنامه اظهار کرد: قرار است مطالعات درباره این تفاهم‌نامه در سه بخش با مشارکت شرکت‌های صاحب صلاحیت بین المللی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی از بررسی مطالعات انجام شده میدان‌های حوزه زاگرس جنوبی شامل  دی، سپید زاخور، سفید باغون، هالیگان، گردان، خار تنگ، نار و کنگان بعنوان نخستین بخش کار نام برد و افزود: امکان سنجی تامین خوراک پالایشگاه از فازهای ۶ تا ۸ پارس جنوبی و امکان سنجی تامین خوراک پالایشگاه از توسعه میدان گازی کیش دو بخش دیگری هستند که باید مورد مطالعه قرار گیرند.
 
حاتمی تصریح کرد: جهت تکمیل مطالعات و تسهیل سرمایه گذاری نیاز است که مطالعه در این سه بخش به صورت دقیق انجام شود.
 
شرکت ملی نفت و شرکت ملی گاز صبح امروز (دوشنبه، ۲۹ آبانماه) در باره بررسی و مطالعه امکان سنجی تامین پایدار خوراک پالایشگاه فجر با شرکت انرژی گستر سینا(متعلق به بنیاد مستضعفان) تفاهمنامه امضا کردند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد

روح الله نظامی مدیر امور عشایر استان مرکزی گفت:  ۳۰۰ کیلومتر از راه‌ها و جاده‌های عشایری در این استان به منظور برطرف کردن آسیب‌های ناشی از سیلاب، با هفت میلیارد ریال اعتبار بهسازی و بازگشایی می‌شود.

وی اضافه کرد: سیلاب از مهمترین دلایل صدمه به جاده‌های عشایری و ایلراه‌هاست و بر همین اساس اداره عشایر به منظور تسهیل در تردد و کوچ عشایر عملیات تیغ زنی و بازگشایی را انجام می‌دهد.

نظامی با اشاره به آغاز مطالعات و مستندسازی در حوزه جاده‌های عشایری استان مرکزی اضافه کرد: امسال برای این منظور یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده و طرح هم اکنون در دست مشاور برای انجام مطالعات است.

وی خاطر نشان کرد: پس از انجام مطالعات برخی از جاده‌های عشایر استان با تامین اعتبارات از محل منابع دولتی آسفالت و برخی الی راه‌های مال رو نیز به صورت شوسه احداث می‌شود.

استان مرکزی دارای ۷۷۰ خانواده عشایر با چهار هزار نفر جمعیت است که ۹۰ درصد آنان در شهرستان‌های ساوه و زرندیه مستقر هستند؛ این قشر با ۳۰۰ هزار واحد دامی سبک و سنگین ۲۵ درصد گوشت قرمز استان را تولید می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • ناپایداری آب شرب در سرزمین آب‌ها/ تغییرات اقلیمی از عوامل چالش کمبود منابع پایدار آب در لرستان
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی