Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@19:52:03 GMT

کاهش ۱۰ درصدی تلفات در ۶ ماهه نخست امسال

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۶۷۴۶

کاهش ۱۰ درصدی تلفات در ۶ ماهه نخست امسال

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  علی زندی‌فر ظهر امروز در آیین معارفه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در مدت ۱۴ ماه و ۱۱ روز فعالیت خود در راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، تمام تلاش بر افزایش ایمنی جاده‌های لرستان بوده است.

وی افزود: در ۶ ماهه گذشته سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۵، شاهد کاهش ۱۰ درصدی تلفات در سطح جاده‌های لرستان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سابق راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به سیر نزولی تصادفات در این استان طی ۶ سال اخیر، تصریح کرد: کاهش تلفات از ۶۵۰ نفر اکنون به ۳۹۰ نفر رسیده و این نشان از سیر نزولی تصادفات در استان لرستان دارد.

زندی‌فر گفت: خوشبختانه در ایام اربعین و همچنین تعطیلات اخیر، استان لرستان در ردیف استان‌هایی با کمترین تلفات قرار گرفته است.

انتهای پیام/د

۱۰ درصد از  تلفات در ۶ ماهه نخست امسال کاهش یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی نرخ تورم لرستان

سیروس ابراهیمی در جلسه با مسئولان دستگاه‌های اقتصادی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه اردیبهشت سال گذشته لرستان با تورم ۵۸/۶ درصد رتبه اول کشور را داشت، اظهار کرد: نرخ تورم استان در ابتدای امسال به ۴۴/۶ درصد رسیده و وضعیت استان ۶ رتبه بهبود پیدا کرده است.
وی بیان کرد: با توجه به میانگین نرخ تورم کشور که ۴۰/۷ است تا متوسط کشوری حدود ۴ درصد فاصله داریم.
معاون استانداری لرستان با اشاره به این که با وضعیت اقتصادی موجود باید انتظار روند اصلاح منطقی را برای تورم داشته باشیم، گفت: لرستان طی یکسال اخیر در شاخص اصلاح تورم جزو ۲ استان برتر کشور بوده که این ماحصل تلاش و همراهی مجموعه‌های حوزه اقتصادی استان است.
ابراهیمی با تاکید بر این موضوع که اقتصاد استان در یک دوره و به یک باره شکوفا نمی‌شود، افزود: در حوزه اقتصادی استان و از ابتدای دولت سیزدهم یک برنامه‌ی ۴ ساله را تدوین کردیم که انتظار داریم در پایان آن شاهد یک رشد منطقی اقتصادی در لرستان باشیم.
وی در ادامه به تشریح نرخ بیکاری در استان پرداخت و گفت: در سال ۱۳۹۹ نرخ بیکاری استان ۱۵/۲ درصد بود که از میانگین کشوری ۵/۶ درصد بیشتر بود، در حالی که این نرخ در پایان اسفند ۱۴۰۲ به ۱۲/۳ درصد کاهش پیدا کرده است.
ابراهیمی خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود نرخ بیکاری در آمارگیری آینده بهتر شود.
وی با اشاره به این که در دوسال گذشته مطابق سامانه رصد حدود ۷۰ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده است، عنوان کرد: فرهنگ و نگاه مردم ما باید نسبت به شغل‌های ایجاد شده منطقی باشد.
معاون استاندار ادامه داد: اقتصاد آرام آرام شکل می‌گیرد و افراد نباید از شغل ایجاد شده از همان ابتدا انتظار معجزه داشته باشند و همچنین نباید اگر در همان ابتدای کار خواسته‌های آنها به طور کامل برآورده نشد آن شغل را رها کنند.
ابراهیمی با اشاره به برنامه‌های نظارتی به عنوان پشتوانه‌های مشاغل ایجاد شده، اظهار کرد: با نظارت درست دستگاه‌های اجرایی ناظر تلاش می‌کنیم نگذاریم مشاغلی که با دریافت تسهیلات حمایتی ایجاد شده اند به راحتی از دست بروند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • کاهش ۱۴ درصدی نرخ تورم لرستان
  • تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • ◄ کاهش سهم حمل ونقل ریلی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۰ درصدی فروش آیفون
  • اصلاح ۱۵نقطۀ پرحادثه در محورهای لرستان
  • شمار مصدومان حوادث جاده‌ای امسال
  • تردد بیش از ۵۰۱ هزار و ۷۰۰ خودرو در جاده‌های زنجان