Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@02:14:28 GMT

تساوی پرسپولیس و پدیده در نیمه اول

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۶۷۶۷

تساوی پرسپولیس و پدیده در نیمه اول

در ادامه هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم پرسپولیس و پدیده به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

خبرگزاری ایسنا: نیمه اول بازی پرسپولیس و پدیده بدون گل مساوی به پایان رسید.

در ادامه هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم پرسپولیس و پدیده به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نیمه نمایش دو تیم محتاطانه بود و تیم پرسپولیس دو فرصت خوب را از دست داد. فرصت اول را منشا در دقیقه سه از دست داد و در داخل محوطه جریمه حریف نتوانست با یک شوت دروازه حریف را باز کند و در ادامه علیپور در دقیقه ۲۷ فرصت مناسبی را از دست داد و شوت او را جلالی دروازه‌بان تیم پدیده به کرنر فرستاد.

در ادامه این بازی نمایش سردی از سوی دو تیم ارائه شد تا نیمه نخست بدون گل مساوی تمام شود.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی ، محمد انصاری، شایان مصلح، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن (محسن مسلمان ۶)، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور.

ترکیب پدیده: سعید جلالی‌راد، مرتضی منصوری، عبدالله حسینی، محمدرضا خانزاده، محمدرضا ناصحی، اکبر ایمانی، اکبر صادقی، محمدمهدی مهدی‌خانی، محمد رضا خلعتبری، سینا زامهران و محمد قاضی.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس