Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@08:20:26 GMT

رایزنی «هلگا اشمید» و «ظریف» در تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۶۷۷۷

رایزنی «هلگا اشمید» و «ظریف» در تهران

به گزارش ایلنا، هلگا اشمید عصر امروز در دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه با محمد جواد ظریف دیدار و رایزنی کرد.

این دیپلمات ارشد اروپایی شب گذشته در راس هیاتی وارد تهران شد و صبح امروز به سرپرستی وی و سیدعباس عراقچی سومین دور گفت‌وگوهای مشترک عالیرتبه سیاسی ایران و  اتحادیه اروپا در تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش قرار است در روز های سه شنبه و چهارشنبه نشست  همکاری های مشترک ایران و اتحادیه اروپا در ارتباط با موضوع هسته ای در اصفهان برگزار خواهد شد .

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس

سخنگوی اتحادیه اروپا با ابراز نگرانی درباره گورهای دسته‌جمعی کشف‌ شده در بیمارستانی در خان یونس، گفت که این موضوع اتحادیه اروپا را وادار به درخواست انجام تحقیقاتی مستقل در این باره می‌کند.

به گزارش ایسنا، «پیتر استانو»، سخنگوی سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا، امروز (چهارشنبه) گفت که این نهاد اروپایی خواستار انجام تحقیقاتی مستقل درباره گورهای دسته‌جمعی کشف شده در خانن یونس و در بیمارستان شفا، بزرگ‌ترین مجموعه پزشکی و درمانی در نوار غزه شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک دراین باره گزارش داد: استانو در یک نشست خبری گفت: ما تا اندازه زیادی نگران گزارش‌ها درباره کشف گورهای دسته‌جمعی در خان یونس و بیمارستان شفا هستیم. این موضوعی است که  ما را وامی‌دارد خواستار انجام تحقیقاتی مستقل درباره تمامی سوءظن‌ها و رویدادها شویم، چراکه در واقع،‌ تصور نقض حقوق بشر بین‌المللی را ایجاد می‌کند.

«ولکر تورک» کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل، پیشتر، گفته بود که از ویرانی بیمارستان‌های ناصر و شفا در نوار غزه و گزارش‌ها درباره گورهای دسته‌جمعی داخل بیمارستان و اطراف آن «وحشت کرده» است. تورک در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه منتشر شد، خواستار تحقیقاتی مستقل و شفاف درباره این تلفات شد.

گور دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان «ناصر» در خان یونس، جنوب غزه، آوریل ۲۰۲۴

شبکه الجزیره، یکشنبه گذشته، گزارش داد که مقامات فلسطینی یک گور دسته‌جمعی با ۱۸۰ جسد را داخل بیمارستان ناصر در خان یونس کشف کرده‌اند. سه‌شنبه گذشته نیز، شبکه سی‌ان‌ان با نقل قول از کارکنان دفاع مدنی غزه گزارش داد که بیش از ۳۰۰ جسد در این محل کشف شده است.

حملات کورکورانه رژیم صهیونیستی به غزه در پی عملیات «طوفان الاقصی» توسط حماس در ۷ اکتبر که با هدف ادعایی «نابودی حماس» انجام شده، تاکنون موجب کشته شدن بیش از ۳۴ هزار نفر از فلسطینیان، از بین رفتن ۶۰ درصد از زیرساخت‌های حیاتی این منطقه و آواره شدن ۸۵ درصد از مردم آن شده است.

محاصره انسانی غزه موجب شده است کمبود شدید مواد غذایی، آب آشامیدنی، دارو و تجهیزات پزشکی احتمال بروز فجایع انسانی، از جمله قحطی، گرسنگی و شیوع بیماری‌های واگیردار افزایش پیدا کند. رژیم صهیونیستی در حملات خود اهداف غیرنظامی مانند مدارس، مساجد، کلیساها، پناهگاه‌ها و بیمارستان‌ها را نیز هدف قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران در آستانه اجلاس اتحادیه اروپا
  • بورل: برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست
  • برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست | به اسراییل پافشاری می‌کنیم به رفح حمله نکند