Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز بهداشت شهرستان گنبدکاووس گفت: در شهرستان گنبدکاووس ۱۸ عطاری مشغول فعالیت هستند که با برگزاری دوره های آموزشی این عطاری‌ها ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, فرهاد بدیعی, ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در شهرستان گنبدکاووس 18 عطاری مشغول فعالیت هستند و برای ساماندهی آنها, جلسه‌ای با همه عطاری‌ها برگزار شد و بایدها و نبایدها در جلسه عنوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از جلسه توجیهی با عطاری‌ها, 5 بازدید با دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت گرفت که در این بازدیدها, 3 واحد عطاری به سیستم قضایی ارجاع شد و برای یک مورد از این 3 مورد, دستور پلمپ تقاضا شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان گنبدکاووس افزود: در بازدید از 5 واحد عطاری ها, 2 مورد پروانه معتبر داشته و بقیه پروانه ارائه نکردند و یک مورد نیز فروش داروی قاچاق مشاهده شد.

بدیعی تصریح کرد: برای متادون تراپی, اعتبار 120 میلیون تومانی تخصیص یافته و ما مرکز کاهش آسیب اجتماعی قرارداد بستیم و با توجه به اعتبار بالا, موبایل سنتل, راه‌اندازی آن در سال جاری مقدور نیست.

عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: در حوزه نظارت و بازدیدها, ضمن رعایت ضوابط و قوانین در همه حوزه‌ها, به ویژه حوزه سلامت مردم, بخشی دیگر کار, که حوزه مردمی برای تلاش معیشت آنان است را هم در نظر بگیرید, تا با برخورد نامناسب, جایگاه و شان افراد زیر سوال نرود.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان گنبدکاووس افزود: خوشبختانه جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر, برابر نقشه راه ترسیم شده پیش می‌رود و جلسات و مصوبات آن به موقع برگزار و رصد می‌شود که ناشی از تلاش دبیرخانه این شورا است.

کریمی تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه و برخوردی خوبی از سوی نیروی انتظامی انجام گرفته, اما برای کار تاثیرگذار و موثر باید, همه دستگاه‌های مختلف و تاثیرگذار در این حوزه همکاری بیشتری داشته و نقشه راه داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: بانوان, اقشار تاثیرگذار در هر حوزه هستند و به عنوان مادر و یا همسر می‌توانند در اجتماع و خانواده در حوزه پیشگیری و آموزش تاثیرات سازنده‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان

اولین جلسه قرارگاه ربیع در قالب قرارگاه رصد و ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز با حضور یوسف کلیچ سرپرست امور اتباع استان سمنان در فرمانداری  شهرستان آرادان برگزار شد .

در این جلسه مباحث مختلف در حوزه طرد اتباع غیر مجاز مطرح و دستورات ابلاغی وزیر محترم کشور و سیاست های سازمان ملی مهاجرت تشریح شد.

یوسف کلیچ اشاره نمود در سال گذشته بیش از ۵۱۰۰ نفر از اتباع غیر مجاز بصورت قطعی طرد شده و از مبادی مرزی به سمت کشور افغانستان خارج گردیده اند.

سرپرست امور اتباع اشاره داشتند بزودی جلسات توجیهی و تصمیم سازی در سطح استان در شهرستانهای هدف بصورت ویژه با برنامه ریزی و حضور اداره کل اتباع برگزار خواهد شد،تا در سال جاری اقدام عاجل و قطعی در خصوص طرد اتباع غیر مجاز صورت پذیرد.

در این جلسه توجیهی و هم اندیشی که با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان، اعضاء شورای تامین ، دهیاران ، روسای شورای اسلامی شهر و شهرداران و ادارات اجرایی برگزار شد تاکید گردید سیاست های ابلاغی وزیر کشور و رئیس سازمان ملی مهاجرت بدون هیچ ملاحظه ای برای طرد اتباع غیر مجاز در استان اعمال و اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در استان قزوین ادامه دارد
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل