Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@16:39:00 GMT

مصدومیت فوری بشاررسن؛شانسی دوباره به مسلمان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۶۸۸۶

محسن مسلمان که از سوی برانکو به نیمکت تبعید شده بود با مصدومیت هافبک عراقی فرصت بازی را به دست آورد و امیدوار به نمایش درخشان و دستیابی به نظر مثبت سرمربی تیمش است.
به گزارش تابناک ورزشی، هافبک تکنیکی پرسپولیس که علیرغم آماری موفق در جمع برترین پاسورهای لیگ از نمایش مدنظر برانکو ایوانکوویچ دور بوده و این مساله با نیمکت نشینی‌اش همراه شده، جدال مقابل پدیده مشهد را نیز در کنار دیگر نیمکت نشینان آغاز کرد اما مصدومیت بشار رسن در دقایق ابتدایی باعث شد تا او از دقیقه 6 جواز حضور در بازی را به دست بیاورد و این شانس بزرگ را داشته باشد تا با نمایشی درخشان بار دیگر برانکو را مجاب به سود بردن و اعتماد بیشتر به خودش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسلمان که اکنون تقریبا یک 90 دقیقه را پیش روی خود می‌بیند در همین زمانی که در بازی حضور یافته بارها با شوتزنی و ارسال پاس های خود در تلاش برای اثبات این مساله بوده و باید دید اولین گل یا ششمین پاس گل او در این دیدار رقم خواهد خورد یا خیر. 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه

به گزارش ورزش ‌سه ، پیام نیازمند در آخرین دیدار سال ۱۴۰۲ سپاهان برابر گل گهر بود که به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان پا مجبور به ترک زمین شد.

در ابتدا تصور نمی‌شد که مصدومیت نیازمند چندان جدی باشد و در فهرست تیم ملی هم قرار گرفت، اما پس از اینکه این سنگربان شانس حضور در ۲ بازی برابر ترکمنستان را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از دست داد مشخص شد که وضعیت مصدومیت او پیچیده‌تر و طولانی‌تر خواهد بود.

در شروع سال جدید سپاهان دیدارهای بسیار سخت و فشرده‌ای را در پیش داشت، اما پیام نیازمند بهبود نیافته بود و به همین دلیل حضور در ۵ مسابقه این تیم را که به ترتیب مقابل تیم‌های تراکتور، صنعت نفت آبادان، نساجی‌ مازندران، ذوب آهن و ملوان بندر انزلی بود را از دست داد.

نیازمند اما سرانجام پس از نزدیک به یک ماه و نیم غیبت بار دیگر به ترکیب سپاهان بازگشته و در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی باز هم مرد مطمئن سنگر تیمش خواهد بود و در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا
  • منتظری: حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • رئیس دیوان عالی کشور : حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم