Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از عرضه محصولات سه واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی فارس در بورس کالا خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، احد فتوحی گفت: این سه واحد صنعتی نخستین واحد‌های صنایع کوچک کشور محسوب می‌شوند که موفق به عرضه محصولات خود در بورس کالا شده اند.
وی افزود: شرکت قند آوران فارس تولید کننده انواع محصولات قندکله و خرد و شده، شرکت شادمان مخزن تولید کننده انواع مخازن پلی اتیلن فوم دار و شرکت سرو آب سروستان تولید کننده انواع لوله‌های پلی اتیلن، سه واحد صنعتی شهرک‌های صنعتی استان فارس هستند که محصولات آن‌ها در بورس کالا عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتوحی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برای نخستین بار در بین صنایع کوچک در کشور مقدمات عرضه محصولات این سه واحد صنعتی را در بورس کالا فراهم کرده است، گفت: کار پذیرش و ارائه محصولات سایر واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط استان در بورس کالا نیز توسط کارگزاری مفید شیراز به عنوان مجری مورد حمایت این شرکت در امور بورس و فرابورس در حال انجام است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: معافیت از تشریفات مناقصه و مزایده، برخورداری از معافیت مالیاتی و قیمت‌های تعادلی تعیین شده تسهیلات سلف ازجمله مزایای ورود واحد‌های صنعتی به بورس کالا است.
فتوحی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد بنگاه‌های استان جزء بنگاه‌های کوچک و متوسط محسوب می‌شوند، گفت: با توجه به اینکه این آمار رو به رشد است لذا ورود شرکت‌های کوچک و متوسط به بازار سرمایه امری بسیار ضروری بود.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه فارس از استان‌های پیشتاز کشور در ارسال تقاضا‌های واحد‌های صنعتی برای پذیرش در بورس کالا محسوب می‌شود، افزود: در حال حاضر مدارک و مستندات هشت واحد صنعتی دیگر نیز برای پذیرش در بورس کالا ارسال شده و کار ارسال پرونده سایر واحد‌های متقاضی نیز در دست انجام است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید بازرسی از صنایع غذایی دزفول در ایام نوروز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، غلامرضا مهشاد گفت: هدف از تشدید بازرسی‌های صنایع غذایی و آشامیدنی دزفول در ایام نوروز برای رضایت مندی هرچه بیشتر و اطمینان شهروندان و میهمانان نوروزی از مصرف محصولات باکیفیت و سالم است.

 

وی افزود: در تعطیلات نورزی همه غرفه‌های نمایشگاهی که مواد خوارکی و آشامیدنی و همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی عرضه می‌کنند، زیر ذره بین کارشناسان این معاونت قرار خواهند داشت.

 

مهشاد ادامه داد: تقارن ایام تعطیلات نوروز با بهار قرآن باعث افزایش تقاضا و عرضه ظروف یکبار مصرف می‌شود که باید به نشان استاندارد و سیب سلامت این محصولات دقت بیشتری کرد.

دیگر خبرها

  • تراشه‌های گرافنی برای تولید صنعتی کوچک‌سازی می‌شوند
  • صدور مجوز بهره‌برداری از نخستین واحد پرورش جلبک اسپیرولینا در شیراز
  • صادرات ۹ میلیارد دلار کالا از استان بوشهر
  • مهار آتش سوزی در دو واحد صنعتی در دزفول
  • راه‌اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • راه‌اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی۲ اردبیل
  • اورژانس شهرک صنعتی۲ اردبیل، جاده اردبیل-نمین را پوشش خواهد داد
  • تشدید بازرسی از صنایع غذایی دزفول در ایام نوروز
  • صادرات بلور ایرانی
  • افتتاح ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سدید کرمان