Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،میرعبدالرضا حاجتی در نشست خبری هفته بسیج که در سالن جلسات بسیج دانشجویی استان برگزار شد اظهار داشت: شعار هفته بسیج سال 1396 را «بسیج، مظهر مردم‌سالاری دینی» انتخاب شد زیرا رویکرد بسیج مردمی است که این مسئله معادلات دنیا را به هم زد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در استان خوزستان پرداخت و بیان کرد: در این هفته یک‌هزار و 319 برنامه در سطح استان اجرا می‌شود که یک‌هزار و 42 برنامه در سطح نواحی و 277 برنامه دیگر در بسیج اقشار اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در ادامه عنوان کرد: همچنین به مناسبت آغاز هفته بسیج زنگ مقاومت در 39 مدرسه در سراسر استان خوزستان به صدا درآمد، انتخاب عدد 39 به خاطر این است که 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت.

تامین امنیت عشایر کوچ‌رو

وی در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته 3 رزمایش بزرگ با حضور 36 هزار نفر از بسیجیان عضو گردان‌های الزهرا(س)، بیت‌المقدس و امام حسین(ع) در استان خوزستان برگزار شد.

حاجتی یکی دیگر از برنامه‌های سپاه استان خوزستان را برقراری امنیت برای عشایر کوچ‌رو عنوان کرد و یادآور شد: در سال گذشته در 15 منطقه بسیج عشایر نیرو مستقر کرد که کوچ به سلامت انجام شد.

وی برپایی مجمع عالی بسیج خوزستان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد و در همین زمینه توضیح داد: این مجمع با حضور بیش از 700 نفر از افراد نخبه از قشرهای مختلف بسیج برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان اعزام 39 گروه جهادی به مناطق مختلف و محروم استان را از دیگر برنامه‌ها دانست و عنوان کرد: همچنین 39 پروژه محرومیت‌زدایی نیز در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

تجلیل از خواهران رزمنده دفاع مقدس

وی از اعزام اکیپ پزشکی به نقاط محروم استان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت هفته بسیج از خواهران رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس نیز تجلیل می‌شوند.

حاجتی در ادامه به برگزاری نشست‌های روشنگری حوزه‌ای اشاره کرد و گفت: این نشست‌ها نیز به مناسبت هفته بسیج با حضور بسیجیان در 211 حوزه مقاومت در سراسر استان انجام می‌شود.

وی برگزاری همایش هم اندیشی بسیج، حوزه علمیه و دانشگاه انقلابی، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در گفتمان انقلابی‌گری را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان خوزستان بیان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: همچنین به مناسبت هفته بسیج همایش پیاده روی خانوادگی در اهواز اجرا می‌شود که از پارک جزیره آغاز و تا جاده ساحلی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همایش میقات صالحین با حضور 250 حلقه صالحین در کلانشهر اهواز انجام می‌شود.

سرکشی به 211 خانواده شهید

حاجتی دیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان خوزستان اعلام کرد و ادامه داد: در این هفته با حضور بسیجیان به 211 خانواده شهید سر می‌زنیم و از آنها دلجویی می‌کنیم.

وی همچنین از برگزاری همایش عشایر عرب و بختیاری انقلابی خبر داد و عنوان کرد: این همایش روز شنبه چهارم آبان ماه از سوی بسیج عشایر استان خوزستان در مجمتع فرهنگی ورزشی فجر اهواز برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان تصریح کرد: همچنین در طول هفته بسیج 200 طلبه و روحانی به مدارس استان خوزستان اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد: همچنین به مناسبت هفته بسیج شب شعر فارسی، عربی و بختیاری با حضور هنرمندان و شاعران استان خوزستان در روز شنبه چهارم آبان ماه برگزار می‌شود.

حاجتی خاطرنشان کرد: همچنین در هفته بسیج امسال از 400 نفر از بسیجیان نخبه اقشار مختلف تجلیل می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه در محورهای مواصلاتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی اظهار کرد: برابر ماده ۲۶ آئین نامه راهنمایی و رانندگی، هر فردی بخواهد با هر نوع وسیله نقلیه موتوری زمینی رانندگی کند باید گواهی نامه متناسب رانندگی با آن وسیله نقلیه را دارا باشد که در غیر این صورت، در صورت مشاهده با متخلفان برابر قوانین و مقررات رفتار می‌شود.

وی افزود: بر این اساس طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه به صورت ویژه در محورهای مواصلاتی برون شهری استان توسط تیم‌های گشت محسوس و نامحسوس پلیس راه اجرا می‌شود و با رانندگان بدون گواهینامه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: برخی از خانواده‌ها به دلایل مختلفی رانندگی را به فرزندان خود که بدون گواهینامه هستند و توانایی لازم برای کنترل وسیله نقلیه ندارند واگذار می‌کنند که این موضوع می‌تواند عواقب بسیار ناخوشایند و جبران ناپذیری برای آن فرد و خانواده وی به وجود بیاورد.

مولوی تصریح کرد: برابر ماده ۱۹۹ آئین نامه راهنمایی و رانندگی هیچ فردی حق ندارد به شخصی که گواهی‌نامه رانندگی ندارد اجازه رانندگی با وسیله‌نقلیه خود را بدهد، لذا در صورت مشاهده ضمن معرفی فرد متخلف به مراجع قضائی، برابر مقررات با وی برخورد خواهد شد.

کد خبر 745234

دیگر خبرها

  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود
  • فارس به استقبال یادروز سعدی می‌رود
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود
  • برنامه پاسداشت سعدی با محوریت انتقال نگاه این شاعر پارسی گوی به دیگر کشورها اجرا خواهد شد
  • فارس به استقبال یادروز سعدی شیرین‌سخن می‌رود
  • ۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته محیط زیست در مرکزی اجرا می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه خوزستان برگزار می‌شود
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد