Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-20@03:00:32 GMT

آخرین وضعیت گازرسانی به کرمانشاهِ زلزله زده

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۸۴۰۹

آخرین وضعیت گازرسانی به کرمانشاهِ زلزله زده

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، غلامرضا مشایخی، معاون امور برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران که به همراه احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان و سیروس شهبازی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه صبح امروز به‌منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده و روند گازرسانی به شهرها و روستاهای آسیب‌دیده عازم منطقه شده بودند، در خصوص آخرین وضعیت گازرسانی به مناطق زلزله زده اظهار داشت: در ادامه روند گازدار شدن شهرها و روستاهای آسیب‌دیده از زلزله اخیر کرمانشاه، گاز 3 هزار و 500 مشترک شهر ثلاث باباجانی و 7 هزار مشترک شهر سرپل ذهاب وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تزریق گاز به شبکه داخلی شهرها انجام شده و شرکت گاز استان کرمانشاه از هم‌اکنون آماده ارایه خدمات و وصل گاز منازل هموطنان در صورت درخواست و حضور آنان در منازل، با تأیید نظام‌مهندسی است.

مشایخی تصریح کرد: تأکید ما بر این نکته است که هموطنان آسیب‌دیده از زلزله اخیر تا از بازدید لوله‌کشی گاز داخل منازل خود از سوی کارشناسان سازمان نظام‌مهندسی اطمینان حاصل نکرده‌اند، نسبت به استفاده از گاز برای گرمایش و ... اقدام نکنند.

معاون امور برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به وصل گاز در اکثر شهرها و روستاهای آسیب‌دیده، گفت: در حال حاضر، کلیه مشترکین شهر جوانرود از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و مأموران گازرسانی در تلاشند تا هرچه سریع‌تر گاز منازل دیگر مشترکین شهرهای آسیب‌دیده را وصل کنند.    
   

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه گفت: کارگر ۳۵ ساله‌ای حین کار کردن در یک ساختمان در حال احداث، بر روی ساختمان دوطبقه همسایه سقوط کرده و دچار مصدومیت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، آتش‌پاد غلامرضا رضایی چهارشنبه _ بیست و نهم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی ظهر امروز مبنی بر وقوع حادثه سقوط از ارتفاع در زیباشهر، آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره چهار و نجات مرکزی با خودروهای امدادی و نردبان ۳۲ متری در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران ایمنی در محل و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد که کارگر ۳۵ ساله‌ای حین کار کردن در یک ساختمان در حال احداث، بر روی ساختمان دوطبقه همسایه سقوط کرده و دچار مصدومیت شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: پرسنل سازمان آتش‌نشانی کارگر جوان را از طبقه دوم به‌وسیله نردبان ۳۲ متری به سطح خیابان منتقل و تحویل عوامل اورژانس دادند.

کد خبر 745592

دیگر خبرها

  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: پروازها در این شهرها تعلیق شد
  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • وضعیت آبگرفتگی در روستاهای لیردف از شهرستان جاسک
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • آخرین وضعیت فیبر نوری در کشور
  • آخرین وضعیت فیبرنوری در کشور