Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخ پوشان مقابل پدیده به تساوی بدون گل دست یافتند.

طرفداری- سید جلال حسینی، کاپیتان باشگاه پرسپولیس معتقد است که پدیده بسیار دفاعی بازی کرده و نتوانسته اند دفاع آنها را باز کنند.

به گزارش خبرنگار طرفداری، وی در مورد دفاعی بازی کردن پدیده گفت:

خوب مشخص است وقتی تیمی در دفاع بازی می کند، روزنه ای برای نفوذ نمی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه ها خوب کار کردند ولی پدیده کاملا بسته بود و گل زدن به این تیم کار آسانی نبود.

وی در مورد حرکت زشت بیرانوند افزود:

نمی دانم چه بگویم. متاسفانه وقتی باشگاه مدیر عامل ندارد، اینگونه پیش می آید و باید تکلیف مشخص گردد. اکنون من چه جوابی به شما بدهم؟ در حال حاضر کسی در باشگاه نیست و بازیکن نیز تحت فشار است حال می خواهد سرباز شود یا نشود. البته کار او نیز زشت بوده ولی مدیر عاملی باید باشد که با او صحبت کند. شما دیدید هواداران امروز بیرانوند را هو کردند و مدیر عامل را تشویق کردند. کار بیرانوند درست نبوده ولی او مقصر اصلی نیست و باشگاه باید پیگیر باشد. اکنون ما باشگاه نداریم. بازیکنان می آیند و مشکلات را به من می گویند.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص داوری افزود:

داوری را کارشناسان باید نظر دهند اما شما ببینید در چند صحنه دروازه بان حریف بالای 15 ثانیه توپ را نگه داشت.

وی در خصوص اینکه مشکل بازیکنان مربوط به مسائل مالی می شود، گفت:

مشکل ما پرداختی ها نبوده و یک سری مشکلات است که باید باشگاه حل کند. بازیکنان مشکلات زیادی دارند و به من می گویند اما کسی نیست که من به او صحبت ها را ارجاع دهم. به هر حال مشکلات مالی نیز جزو مشکلات است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در دو جام حذفی و لیگ برتر باید به مصاف حریفان خود برود. سرخ‌ها در اولین بازی خود روز ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی باید در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی آلومینیوم قرار گیرد.

شاگردان اوسمار، پس از جام حذفی باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف سپاهان بروند. علیرضا بیرانوند که پس از بازگشت از اردوی تیم ملی به دلیل شکستگی دست در دیدارهای اخیر سرخ‌ها غایب بوده است، روز یکشنبه دو اردیبهشت گچ دست خود را باز کرد و در تمرینات سرخ‌ها حضور یافت.

اوسمار ویه‌را در خصوص حضور بیرانوند در مصاف با آلومینیوم تصریح کرد: بعید است که بیرانوند بتواند در بازی با آلومینیوم به میدان برود، او نیاز به فیزیوتراپی دارد و امیدوارم که در دیدار با سپاهان بتواند به چهارچوب دروازه پرسپولیس بازگردد.

کد خبر 6085961

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود