Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@18:50:10 GMT

رقابت فروشگاه‌های آنلاین در روز جهانی خرید

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۸۴۵۷

رقابت فروشگاه‌های آنلاین در روز جهانی خرید

بلک فرایدی یک روز ویژه در همه‌ی دنیاست. اما چرا این روز با جمعه‌های دیگر متفاوت است؟

بلک فرایدی یکی از مهم‌ترین رویدادها برای خریداران و فروشندگان محصولات مختلف در دنیاست. این رویداد از سال ۱۹۵۲ هر سال چند روز بعد از روز شکرگزاری آغاز می‌شود. جذاب‌ترین ویژگی این روز تخفیف و حراج‌های قابل توجه بر روی کالاهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تخفیف‌ها مشتریان زیادی را به سمت بازار و فروشگاه‌های آنلاین می‌کشاند. حتی خیلی از شرکت‌ها برای خرید به کارمندانشان مرخصی می‌دهند و گاهی از شب قبل جلو فروشگاه‌ها صف‌های طولانی تشکیل می‌شود. شاید باورش سخت باشد، ولی در این روز حجم مشتریان در فروشگاه‌ها آن قدر زیاد است که بعضی وقت‌ها کار به دعوا می‌کشد.  
به گزارش بازتاب ،بلک فرایدی بعد از گذشت سال‌ها به یک سنت جهانی تبدیل شده و این فروش ویژه در خیلی از کشورها مثل کانادا، برزیل، سنگاپور، بریتانیا، مکزیک، آمریکا، هند و فرانسه با شور و هیجان زیادی برپا می‌شود. شاید شما هم در فروشگاه‌های ایران کم و بیش اسم بلک فرایدی به گوشتان خورده باشد.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، امسال «دیجی‌کالا» که پیش از این در فروش ویژه‌ی شب یلدا رکورد خود را ثبت کرده بود، وارد رقابت در بلک فرایدی شده است. دیجی‌کالا اعلام کرده سوم آذر ۱۳۹۶ هم‌زمان با رویداد بلک فرایدی در بزرگ‌ترین فروشگاه‌های دنیا، یک جشنواره‌ای به نام «جمعه به خرید» برگزار می‌کند.

دیجی‌کالا  با نام «جمعه به خرید» سراغ این رویداد جهانی رفته و مثل فروشگاه‌های آنلاین بزرگ دنیا پیشنهادهای ویژه‌ای برای مشتریانش در نظر گرفته و اولین پیشنهاد، شگفت‌انگیزهای دو ساعتی است. اگر به دیجی‌کالا سر زده باشید حتما با پیشنهادهای شگفت‌انگیز روزانه و تخفیف‌های آن آشنا هستید. در کنار این دیجی‌کالا اعلام کرده است که بسیاری از کالاهایش در این روز با نصف قیمت عرضه می‌شود. مطابق خبری که این شرکت منتشر کرد کالاهای نصف قیمت طیف وسیعی از پرطرفدارترین لوازم دیجیتال و وسایل خانه، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی، کیف چرمی، دوربین و وسایل ورزشی را شامل می‌شوند. ارسال رایگان خریدهای بالای ۵۰ هزار تومان به سراسر ایران هم طرح ویژه‌ی دیگری است که این فروشگاه آنلاین در این روز اجرا می‌کند.

به نظر می‌رسد دیجی‌کالا علاوه بر سنتی که خودش بنیان‌گذار آن بوده است، یعنی روز خرید اینترنتی ایرانی در انتهای آذر و همزمان با شب یلدا،  خود را برای بلک فرایدی هم آماده کرده و برنامه‌ی ویژه‌ای برای آن تدارک دیده است. طبق گزارش‌ها، سال گذشته جشنواره یلدای دیجی‌کالا با استقبال ۵ میلیون کاربر با ۱۳۰ میلیون بازدید همراه بود. در سه روز این جشنواره به طور میانگین هر دقیقه ۷۰ سبد خرید ایجاد شد که به طور متوسط هر کاربر در خریدش ۴۱درصد تخفیف گرفته بود.

جمعه، سوم آذر، همزمان با بلک فرایدی جهانی، فروشگاه‌های اینترنتی ایران پیشنهادهای جذابی برای مشتریانشان دارند. باید ببینیم کدام یک می‌توانند تجربه‌ی خوشایندتری را برای مشتریان خود خلق کنند و دیجی‌کالا که بیشتر از ۹۰ درصد سهم بازار آنلاین ایران را در اختیار دارد تا چه میزان می‌تواند رضایت مشتریان خود را جلب کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشگاه کولرگازی در تهران

فروشگاه بزرگ مهرآریا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید کولر گازی در تهران محسوب می‌شود. آنها مدل‌های متنوعی از سیستم‌های تهویه مطبوع با ضمانت را عرضه می‌کنند. با خرید از فروشگاه ما، مطمئن هستید که کولر گازی خود را از یک منبع قابل اعتماد و با کیفیت می‌خرید.

مرکز خرید کولر گازی در تهران

کولر گازی و اسپلیت یکی از سیستم‌های بسیار قدرتمند در زمینه سرمایش فضا است که با مصرف کمترین مقدار انرژی، قادر به خنک کردن فضا است. این سیستم‌ها دارای دو حالت عمده، یعنی سرمایشی و گرمایشی هستند که حتی در فصل سرد هم می‌توانند به کاربرد خود ادامه دهند. برای دریافت مشاوره و خرید کولر گازی، می‌توانید به فروشگاه مهرآریا مراجعه کرده و علاوه بر خرید بهترین برندها، از مزایای خدمات پس از فروش و دریافت گارانتی نیز بهره‌مند شوید.

معرفی کولر گازی و اسپلیت

کولر گازی و اسپلیت دو نوع سیستم تهویه مطبوع هستند که برای خنک کردن و تهویه بهتر محیط طراحی شده‌اند. این سیستم‌ها هوای تمیزی را با مصرف انرژی کمتر تولید می‌کنند و از ظرفیت‌های مختلفی از 8000 تا 36000 وات برخوردار هستند. کیفیت و عملکرد اسپلیت بستگی به نوع کمپرسور و گازی که استفاده می‌شود دارد. بهترین عملکرد زمانی اتفاق می‌افتد که ظرفیت اسپلیت با مکان نصب آن همخوانی داشته باشد.

پر فروش ترین مدل های کولر گازی کدام هستند؟

مراکز خرید سیستم تهویه مطبوع سرد و گرم، انواع زیادی از کولرهای گازی با ظرفیت های مختلف برای نصب در محیط های مختلف را فراهم کرده اند. این محصولات شامل:

1. کولر گازی زانتی

2. کولر گازی هایسنس

3. کولر گازی گری

4. کولر گازی جی پلاس

این محصولات با ویژگی های مختلف از جمله نمایشگر مصرف انرژی، کارایی بهینه، قیمت مناسب، صدای کم در استفاده، خنک کنندگی قوی، ظرفیت های متنوع، طراحی ساده و زیبا، نصب سریع و آسان، محبوبیت بالایی دارند.

بهترین مارک کولر گازی را از کجا بخریم؟

یکی از نکات مهم در خرید سیستم تهویه مطبوع، انتخاب کولر گازی اصلی است. برای این منظور، توصیه می‌شود به مراکز فروش اسپلیت در تهران مراجعه کنید، که محصولات خود را مستقیما از نمایندگی به مشتریان عرضه می‌کنند. با توجه به افزایش تعداد تولیدکنندگان کولرهای گازی، پس از انجام تحقیقات لازم، بهترین مارک موجود را انتخاب کنید تا با هزینه کم، محصول با کیفیت و بادوام را به دست آورید. برای خرید از بهترین مارک‌های کولر گازی، به فروشگاه مهرآریا مراجعه کنید.

قیمت کولر گازی در نمایندگی تهران

قیمت کولر گازی در تهران یکی از موارد حیاتی خرید این دستگاه است که بسیاری عوامل بر قیمت آن تأثیرگذارند. این عوامل شامل مدل انتخاب شده، ظرفیت، نوع کمپرسور، نوع گاز مورد استفاده، نحوه عملکرد، و برند کولر گازی است. کمیت مواردی که بر قیمت این دستگاه تأثیر می گذارند ذکر شده‌است.

استفاده از کولر گازی بر اساس مساحت خانه و ساختمان

باید ابتدا اندازه خانه خود را بررسی کنید. این مورد اولین اقدام است. انواع کولرها در اندازه‌های مختلف برای هر نوع محیطی در فضاهای کوچک و بزرگ وجود دارند. برای مثال، برای واحدهایی با مساحت 50 متر می‌توان از کولر گازی با ظرفیت 24000 استفاده کرد، یا برای یک مغازه با مساحت 15 متر مربع از کولر گازی با ظرفیت 10000 استفاده کرد. علاوه بر اندازه مناسب، باید به موارد زیر نیز توجه کرد:

تعداد پنجره‌ها در ساختمان

نور مستقیم خورشید به داخل ساختمان

نوع پنجره‌ها

طبقه ساختمان

موقعیت کندانسور

منطقه جغرافیایی ساختمان از نظر رطوبت

آیا کولر گازی اینورتر گزینه خوبی هست؟

اگر بخواهیم بالاتر بودن قیمت کولر گازی اینورتر را توجیه کنیم، می‌توان اشاره کرد که پس از یک سال استفاده از کولر اینورتر، با مقایسه قبض برق قبلی و بعدی، متوجه صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف برق خواهید شد. به طور کلی، کولر گازی اینورتر قادر است تا 50 تا 60 درصد صرفه جویی در مصرف برق داشته باشد. بنابراین، انتخاب یک کولر اینورتر باعث کاهش هزینه‌های انرژی و محیط زیستی شما خواهد شد. از این رو، اهمیت دارد که هنگام خرید، به نکات فنی و عملکردی مهم‌تر از برند و رتبه انرژی توجه کنید.

برحسب نیاز خود کولر گازی بخرید

بهترین روش برای خرید کولر گازی این است که نیازها و بودجه مالی خود قبل از خرید را به دقت ارزیابی کنید. انتخاب کولری که هم ویژگی مناسبی داشته باشد و هم قیمتی منطقی داشته باشد اهمیت زیادی دارد، تا اینکه بعدا از کولر خریده شده ناراضی شوید. اگر بودجه کافی دارید، سعی کنید یک مدل پیشرفته انتخاب کنید که در آینده از تکنولوژی‌های به روز و مصرف کمتر برق بهره مند شوید. یکی از نکات مهم درباره فناوری کولرهای گازی، استفاده از تکنولوژی‌هایی است که مصرف بهینه برق را فراهم می‌کنند. بنابراین، بهترین مورد استفاده از این پیشرفت‌ها را به عنوان اولویت خود در نظر بگیرید.

کدام کولر گازی را بخرم؟

تصمیم گیری برای خرید کولر گازی ممکن است دشوار باشد، اما با چند نکته می‌توانید تصمیم بهتری بگیرید. باید در ابتدا به سوالات زیر پاسخ دهید:

۱. ماندگاری و عمر کولر گازی چقدر است؟

۲. کدام گزینه قیمتی مناسب‌تر برای شما است؟

۳. مصرف برق بهینه کولر گازی بر اساس مدل چگونه است؟

۴. سطح صدایی که کولر گازی تولید می‌کند چقدر است؟

۵. قدرت کولر گازی برای تعادل دما در محیط چقدر است؟

۶. آیا کولر گازی موردنظر از نظر سرمایش یا گرمایش عملکرد بهتری دارد؟

۷. آیا کولر گازی انتخابی دارای قدرت کافی برای نیاز شما است؟

۸. آیا کولر گازی دارای برچسب انرژی موردنظر است؟

۹. چگونه می‌توانید فضای مخصوص نصب کولر گازی را محاسبه کنید؟

۱۰. نوع پنل کولر گازی چگونه است؟

بهتر است برای نصب کولرهای دوتکه به فضا و مکان نصب دقت کافی داشته باشید.

فروش کولر گازی در تهران

اگر برای منزل یا محل کار خود به دنبال خرید کولر گازی هستید پیشنهاد ما مراجعه به مجموعه مهرآریا است. زیرا فروشنده انواع کولر گازی هستند. به طور کلی، شما به صورت آنلاین و حضوری می توانید برای خرید کولر گازی از فروشگاه بزرگ مهرآریا، اقدام کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899021

دیگر خبرها

  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • راه‌های تشخیص طلا یا سکه اصل از تقلبی | کسی که به او سکه تقلبی فروخته شده باید چه کند؟