Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@06:51:18 GMT

تساوی مقابل پدیده ربطی به مشکلات مدیریتی نداشت

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۸۴۶۶

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید تغییرات مدیریتی این باشگاه تاثیری در نتیجه نگرفتن پرسپولیس مقابل پدیده نداشته است.
به گزارش صدای ایران، حاجی بیگی پس از تساوی پرسپولیس مقابل پدیده در جمع خبرنگاران درباره تاثیر مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس در نتیجه این تیم مقابل پدیده گفت: خیر این موضوع هیچ تاثیری نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما زحمت خود را کشیدند آن هم در حالی که 5 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم.
او درباره دیر رسیدنش برای تماشای این دیدار گفت: در مجلس جلسه‌ای داشتم و به همین دلیل دیر به ورزشگاه رسیدم.
حاجی بیگی درباره خروجی جلسه هیات مدیره امروز گفت: جلسه امروز طبق روال برگزار شد. ما درباره گذشته صحبت کردیم و اینکه چه شده که باشگاه به اینجا رسیده است؟ فکر می‌کنم در چند روز آینده جلسه دیگری نیز داشته باشیم.
او درباره حمایت هواداران از طاهری در دیدار امروز مقابل پدیده گفت: ما دوست داریم که طاهری بماند اما محدودیت قانونی باید از بین برود تا این امر تحقق پیدا کند.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شکایت یک بازیکن که به دست باشگاه رسیده گفت: نگران نباشید مشکلی نخواهد بود.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال خیبر که آمار خیره‌کننده پیروزی تمای بازی‌های خانگی در ورزشگاه تختی خرم‌آباد را داشته، در بازی روز گذشته هم اجازه نداد این رکورد مقابل تیم پایین جدولی دریا بابل از بین برود.

آن‌ها در حالی که تا دقیقه ۹۰ با تساوی ۳ بر ۳ مقابل شاگردان سیدعباسی متوقف شده بودند، با پنالتی که مهرداد قنبری، مدافع باتجربه و ۳۵ساله‌شان به تور دروازه چسباند سه امتیاز این دیدار مهم را در خانه نگه داشتند تا رکوردشان هم دست نخورده باقی بماند.

سیدعباسی و شاگردانش که در این مسابقه سختکوش ظاهر شدند و چشم امید دیگر تیم‌های بالانشین را به خود معطوف کرده بودند تا ترمز خیبر را در خرم‌آباد بکشند، در نهایت موفق به این کار نشدند و نتوانستند دژ مستحکم خیبر را فرو بریزند.

با این نتیجه و تساوی سایر رقبا و البته لغو دیدار فجر سپاسی و استقلال آبی‌پوش ملاثانی، خیبر هم‌چنان با اختلاف هفت امتیازی در صدر جدول باقی ماند و امید اول صعود به لیگ برتر به حساب می‌آید.

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد