Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازیکنان ما بیشتر بازی را کنترل کردند و من خودم این نوع فوتبال را زیاد دوست ندارم، اما با توجه به بضاعت‌مان و نبود چهار بازیکن اصلی‌ نیاز داشتیم یک مقدار تدافعی‌تر بازی کنیم و خدا را شکر با یک امتیاز مزد زحمات خود را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجری در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت حضور کنار زمین نتیجه چیز دیگری رقم می‌خورد، گفت: فکر نمی‌کنم فرقی می‌کرد. بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند. دست‌شان درد نکند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره اتلاف وقت شاگردانش تصریح کرد: به این مسئله اعتقاد ندارم. در صورت اتلاف وقت داور به جای سه دقیقه، پنج دقیقه زمان تلف شده می‌گیرد که هیچ تأثیری در کار ما ندارد و فقط من باید بیشتر حرص بخورم!

او در خصوص برنامه‌های این تیم برای نیم‌فصل تصریح کرد: فعلاً باید از این فشار در بیایم، اما باید تیم را تقویت کنیم. حداقل باید سه بازیکن جذب کنیم.

سرمربی تیم پدیده درباره عملکرد داوری بیان کرد: با تمام احترامی که برای زرگر قائل هستم، اما از دقیقه ۷۰ به بعد سوت‌ها به نفع تیم پرسپولیس بود.

انتهای پیام/

اظهارات مهاجری درباره بازی با پرسپولیس 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...

آفتاب‌‌نیوز :

تا قبل از برگزاری بازی‌های این هفته لیگ برتر، استقلال با ۱۲ گل خورده صاحب عنوان برترین خط دفاعی لیگ بود. با این حال کلین‌شیت پرسپولیس و البته دو گلی که آبی‌ها از شمس آذر خوردند باعث شد تا این عنوان درحال حاضر به پرسپولیس برسد و سرخ‌پوشان که نتایج فوق العاده‌ای در نیم فصل دوم گرفتند، از رقیب سنتی پیشی بگیرند.

حالا با پرسپولیس با ۱۳ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. جالب اینجاست سرخ پوشان فصل قبل هم با ۱۳ گل خورده قهرمان لیگ شدند، ولی با توجه به ۶ بازی باقی مانده این تیم در لیگ، بعید است بتوانند با همین تعداد گل خورده لیگ را به پایان برسانند.

گفتنی است آخرین تیمی که با بیشتر از ۱۳ گل خورده قهرمان شده بود، پرسپولیس لیگ بیستم بود که در پایان فصل آمار ۱۴ گل خورده را به ثبت رساند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...