Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حسین میراضی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه استان و در جمع پاسداران سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی بر اساس دستور رهبر معظم رهبری فعالیت خود را ۹ ماه است که در پنج محور اقتصاد، فرهنگی،عمران، تعلیم و تربیت و بهداشت آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۸ روستا از دهستان صلوات بخش مرادلوی شهرستان مشگین‌شهر به محوریت صلوات، ۱۸ روستا از دهستان برندق بخش خورش‌رستم جنوبی شهرستان خلخال و ۴۴ روستا از دهستان موران بخش اجارود شرقی شهرستان گرمی و جمعا 80 روستا مورد هدف این قرارگاه واقع شده است.

وی با اشاره به تفکیک ۵کارگروه افزود: در بخش اقتصاد، در حال حاضر ۲۵ راه روستایی بین‌مزارع و جاده ای به طول۵۰کیلومتر در شهرستاهانهای گرمی و مشگین شهر انجام شده و قرار بر این است که همه پروژه های راه در تمام روستاها اجرا شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مورد اقدامات کارگروه فرهنگی نیز افزود: این ۸۰روستا بر ۱۲ محور تقسیم گردیده و ۱۲ روحانی در ۱۲ محور یاد شده مستقر شد که امروز نیز یک روحانی در روستای کنده مشگین شهر استقرار یافت‌ و اهم اقداماتی که روحانیون در روستاها قرار است انجام دهند شامل ارتباط با مردم، ایجاد انگیزه،رفع ناامیدی و مشکلات اجتماعی روستا با محوریت امام روستا می باشد.

میراضی گفت: در زمینه کارگروه سلامت نیز با توجه به رویکرد طب اسلامی و رویش گیاهان دارویی در مناطق روستایی، هدف بر این است تا به کمک گیاهان موجود در مناطق، از بیماری ها بصورت طب سنتی و اسلامی پیشگیری شود.

وی با اشاره به کارگروه تعلیم و تربیت نیز تصریح کرد: یکی از اصلی ترین عامل حاشیه نشینی و محرومیت زایی عدم وجود مدارس در مقاطع دبیرستان می باشد و تلاش بر این است تا از سربازمعلمان بومی در امر تعلیم و تربیت دانش اموزان مناطق محروم استفاده شود و تا به امروز نیز چندین مدرسه در روستاها مرمت و بازسازی شده است.

حسین‌میراضی با بیان اینکه کارگروه عمران، زیرساخت سایر کارگروه ها می باشد تاکید کرد: ۸۱ پروژه عام‌المنفعه در جهت اعتمادسازی بین اهالی روستاها انجام می شود که برخی از آنها در دوهفته آینده اتمام و فازهای بعدی اجرایی پروژه ها آغاز خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مدتهاست این روستا به قطب تولید موزیک سازی استان همدان تبدیل شده است و روزانه ۱۰ هزار متر مربع موزیک تولید می‌شود.

بیش از ۱۱۰ واحد موازئیک سازی در روستای ورقستان در حال فعالیت هستند و بیش از ۵۰۰ نفر در این روستا در این حرفه مشغول بکار هستند.

دیگر خبرها

  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری