Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس پورموسوی بعد از برد پیاده روی دوساعته تا حرم علی ابن مهزیار را شروع کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فولادخوزستان در یک بازی برتر موفق شد تا پارس جنوبی جم را شکست بدهد و به رده چهارم جدول صعود کند، سیروس پورموسوی سرمربی فولادی ها پس از بازی اعلام کرد که برای اجرای نذرش تا مرقد علی ابن مهزیار را پیاده می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیروس پورموسوی پیش از این نیز پیاده روی دو ساعته را انجام داده بود و اکنون بازهم این نذر را اجرا می کند. ماجرای ابتدای فصل محمد طیبی باعث شده بود دلخوری هایی بین دو سرمربی به وجود بیاید و امروز با دست ندادن تارتار پیش از بازی با کادرفنی فولاد، این مساله تشدید شد.

پورموسوی بعد از برد به سمت تماشاگران تیمش رفت تا شادی اش را با آنها تقسیم کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نکته مهم در مورد استادیوم سیروس قایقران که پیش از این با نام تختی انزلی شناخته می‌شد، تعداد حداقلی صندلی‌های ورزشگاه است که باعث شده تا هواداران ملوان در تمام راهروها نیز مستقر شوند و حتی سرپا بازی را تماشا کنند.

به این ترتیب استادیوم هشت هزار نفری ملوان با حضور هواداران ایستاده و آنهایی که در جای جای ورزشگاه مستقر هستند، تبدیل به یکی از متراکم‌ترین ورزشگاه‌های ایران می‌شود که شاید اگر دو برابر این تعداد هم ظرفیت داشت، پر می شد.

طرفداران ملوان حالا امید زیادی دارند تا در بازی حساس با سپاهان با اتکا به این حضور بتوانند برنده بازی شوند و به رتبه چهارم صعود کنند.

عکس: علی رفعتی

دیگر خبرها

  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)
  • حمله اشکش به پورموسوی؛ راه شما بیراهه است؛ نتایج فجیعی در لیگ گرفتی!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم