Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@01:22:35 GMT

حاشیه‌های بازی پرسپولیس با پدیده

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۸۶۳۷

هوادران پرسپولیس که از اظهارات بیرانوند ناراحت بودند، بوژیدار رادوشویچ و احمدرضا عابدزاده را به طور مکرر مورد تشویق خود قرار دادند.
به گزارش ایسنا، تقابل دو تیم پرسپولیس و پدیده از هفته دوازدهم در پایان نود دقیقه با تساوی بدون گل تمام شد تا هر کدام یک امتیاز از این بازی به دست بیاورند.
با شروع نیمه دوم، بخش کوچکی از ورزشگاه در حال تشویق علی اکبر طاهری بودند اما صدای آنها به عمده بخش‌های ورزشگاه که تیم پرسپولیس را تشویق می کنند، نرسید و به نظر می‌رسید تعدادی از لیدرها در حال ترغیب هوادران به حمایت از طاهری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گوینده ورزشگاه تعداد هوادران حاضر در این بازی را حدود ۱۸ هزار نفر اعلام کرد که برای یک روز سرد وسط هفته عدد قابل قبولی بود.
هواداران پرسپولیس به نشانه اعتراض به صحبت‌های علیرضا بیرانوند در طول هفته‌های گذشته، بوژیدار رادوشویچ را در حین این بازی تشویق کردند. بیرانوند در یکی از صحنه‌ها بعد از اینکه توپ را دریافت کرد در واکنش به این شعارها علامت "هیس را به هواداران خودی نشان داد.
همچنین هواداران پرسپولیس برای کنایه زدن به تعصب علیرضا بیرانوند نسبت به این تیم، احمدرضا عابدزاده را چندین بار تشویق کردند.
مهم ترین نکته نیم دوم بازی مربوط به اعتراضات بازیکنان هر دو تیم به عملکرد داوری بود. با هر سوت حسین زرگر، بازیکنان یک تیم به سمت او هجوم می‌آوردند.
هواداران پرسپولیس همچنین با سوت و فریاد خواهان پایان وقت کشی از سوی بازیکنان پدیده شدند.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که از اردوی تیم ملی با آسیب دیدگی به تمرینات سال جدید پرسپولیس بازگشت، سه بازی فروردین ماه سرخ‌ها را به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، از دست داد.

در این مدت دروازه پرسپولیس به امیررضا رفیعی گلر ۲۲ ساله این تیم سپرده شده بود و حالا پیش از دیدار حساس جام حذفی، گلر باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها گچ دستش را باز کرد.

علیرضا بیرانوند بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، در تمرین روز دوشنبه برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد.

بیرو که در این مدت با دست گچ گرفته به تمرینات بدنسازی می‌پرداخت در تمرین امروز با مچ بانداژ شده‌اش کنار مربی گلرهای برزیلی و چهار دروازه‌بان جوان پرسپولیس عکسی به یادگار گرفت.

باید دید شرایط او برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی چگونه دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)