Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:55:28 GMT

بازیکن پرسپولیس: می توانستیم برنده شویم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۸۶۴۴

بازیکن پرسپولیس: می توانستیم برنده شویم

تهران- ایرنا- 'محمد انصاری' مدافع ملی پوش پرسپولیس، گفت: در دیدار مقابل پدیده می توانستیم به سه امتیاز برسیم، اما قسمت این بود که بازی مساوی شود.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، انصاری پس از تساوی مقابل پدیده، گفت: بازی بسیار پر افت و خیزی را مشاهده کردیم و با توجه به گره خوردن مسابقه گلی به ثمر نرسید. ما برتر از حریف بودیم و اگر از موقعیت های خود استفاده می کردیم می توانستیم در این دیدار به سه امتیاز برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پدیده تیم بسیار خوبی است، اما برخی بازیکنان ما معتقد بودند این تیم دفاعی بازی کرده است و برای همین صحبت هایی مطرح شد. پدیده کادرفنی بسیار خوبی دارد که در این فصل هم توانسته عملکرد موفقی داشته باشد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی** 9118** 1368
خبرنگار: جواد بشیری** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، رقابت میلی‌متری پرسپولیس و استقلال برای کسب عنوان قهرمانی همچنان ادامه دارد. سرخپوشان تهرانی فصل گذشته هم در چنین شرایطی قرار داشتند و در کورس با سپاهان، این تیم اصفهانی بود که لغزش داشت و در نهایت آنها توانستند به قهرمانی برسند. پرسپولیسی‌ها این‌بار هم علاوه بر نتایجی که خودشان می‌گیرند، امیدوارند تیم رقیب هم امتیاز از دست بدهد تا آنها بتوانند باز هم قهرمانی‌شان را تکرار کنند.

علی نعمتی، مدافع پرسپولیس، با امیدواری زیادی در مورد قهرمانی تیمش صحبت می‌کند ولی مدعی است پرسپولیسی‌ها به نتایج تیم رقیب توجهی نمی‌کنند و اگر بازی‌های باقیمانده را ببرند، قهرمان لیگ می‌شوند.

گفتگو با علی نعمتی را در ادامه می‌خوانید:

پرسپولیس این روزها در اوج به سر می‌برد. فکر می‌کنی ادامه این روند منجر به قهرمانی شود؟
تیمی که فصل گذشته 3 جام آورد، قطعا برای این فصل هم انگیزه زیادی دارد و عطش قهرمانی در پرسپولیس هرگز از بین نمی‌رود. تا الان روند خوبی داشته‌ایم. وقتی تیم نتیجه می‌گیرد همه‌‌چیز خوب پیش می‌رود، ولی ما امسال بابت حضور در لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌های فشرده‌ای داشتیم و به‌خاطر مصدومیت بازیکنان خیلی اذیت شدیم. 2 بازیکن را هم به‌دلیل آسیب‌دیدگی رباط زانو از دست دادیم. با همه این چالش‌ها تا الان خوب جلو آمده‌ایم و امیدوارم در پایان فصل اتفاقات خوبی برای تیم رقم بخورد.



استقلال یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس دارد. قبول داری سرنوشت قهرمانی دست آنها‌ست؟
ما توجهی به نتایج تیم رقیب نداریم. تمرکز ما روی بازی‌های خودمان است و باید همه بازی‌ها را ببریم. پارسال هم بعد از باخت به سپاهان همه بازی‌ها را بردیم و قهرمان شدیم. نقش هواداران هم بسیار مهم است، ما می‌دانیم آنها با چه سختی‌هایی به ورزشگاه می‌آیند ولی مثل همیشه به حمایت‌ حداکثری این هواداران نیاز داریم تا قهرمان شویم.

در 2 هفته گذشته استقلالی‌ها در مورد پرسپولیس صحبت کردند، ولی شما سکوت کردید.
ما هم می‌توانستیم مصاحبه کنیم و جواب بدهیم ولی حرفمان را در زمین می‌زنیم. تمرکز ما روی تیم خودمان است و فکر می‌کنم حاشیه درست‌کردن و جوسازی‌ها قدیمی شده است. می‌بینید که وقتی تیم‌های بزرگ اروپا با هم بازی می‌کنند بعد از برد و باخت چه برخوردی با هم دارند. فوتبال ایران با این حاشیه‌ها پیشرفت نمی‌کند، خیلی‌ها باید تغییر رویه بدهند و حرفه‌ای رفتار کنند.

پرسپولیس در 4 بازی که رفیعی درون دروازه بوده، گلی دریافت نکرده است. فکر می‌کردی او شروع خوبی داشته باشد؟
رفیعی و مهرشاد اسدی به‌عنوان 2 دروازه‌بان جوان، عملکرد خوبی دارند و گلرهای شایسته‌ای هستند. آنها می‌توانند از تجربیات بیرانوند هم استفاده کنند.

از عملکرد خودت در این فصل راضی هستی؟
در پرسپولیس حتی در تمرینات هم باید 100 باشی؛ بازی رسمی که جای خودش را دارد. برای من فرقی ندارد که در کدام پست بازی کنم ولی هر وقت در زمین هستم، با تمام وجود بازی می‌کنم.

ظاهرا بازیکنان بابت مشکلات مالی ناراحت هستند؟
ما 38 تا 40 درصد پول گرفته‌ایم. اگر بچه‌ها سکوت کرده‌اند به‌خاطر پرسپولیس است تا تیم در این مقطع حساس وارد حاشیه نشود. البته باشگاه هم در تلاش است تا مشکلات را حل کند، در حال حاضر برای ما موفقیت تیم از هر چیزی مهم‌تر است.

کیفیت فنی لیگ امسال چطور بود؟
خوب بود ولی توقع داشتم بازی‌ها جذاب‌تر شود. اگر سپاهان و تراکتور هم در کورس قهرمانی و نزدیک به پرسپولیس و استقلال بودند، قطعا هیجان و جذابیت لیگ بیشتر می‌شد. از طرفی باید بگویم حاشیه‌ها جلوی پیشرفت فوتبال ایران را می‌گیرد ولی متأسفانه فوتبال ایران مدام درگیر مسائل خارج از فوتبال است. موضوع دیگر سبک بازی برخی تیم‌ها‌ست. امیدوارم تیم‌ها دنبال فوتبال تدافعی نباشند چون همه از فوتبال تهاجمی لذت می‌برند. فوتبال تدافعی هوادار ندارد. به‌عنوان مثال تیم هوادار با هدایت مسعود شجاعی زیبا بازی می‌کند و هر تماشاگر و بیننده‌ای از فوتبال آنها لذت می‌برد.

فکر می‌کردی سپاهان با این همه بازیکن از کورس قهرمانی خارج شود؟
فوتبال همین است و چیزی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. سپاهان زمانی که در لیگ قهرمانان بازی داشت، امتیازهای حساسی از دست داد. ما هم در همان مقطع که در آسیا بودیم به سپاهان باختیم و چند غایب هم داشتیم. آن زمان فشار زیادی روی این 2 تیم بود.

در مورد بازی با آلومینیوم اراک در جام‌حذفی چه صحبتی داری؟
بازی سختی است و تیم حریف هم کیفیت خوبی دارد. با این حال، ما در جام‌حذفی هم هدفی جز قهرمانی نداریم و باید این بازی را هم ببریم.

قراردادت با پرسپولیس رو به اتمام است؟
نه‌تنها قرارداد من، بلکه قرارداد 10-12 بازیکن رو به اتمام است.

در پرسپولیس می‌مانی؟
من با سختی زیادی به پرسپولیس آمدم و طبیعتا آرزوی هر بازیکنی است که در پرسپولیس فوتبال بازی کند.

منبع: همشهری

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت