Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@17:00:33 GMT

واکنش عجیب بیرانوند به شعار هواداران

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۸۶۵۳

هوادران پرسپولیس که از اظهارات بیرانوند ناراحت بودند، بوژیدار رادوشویچ و احمدرضا عابدزاده را به طور مکرر مورد تشویق خود قرار دادند.
به گزارش صدای ایران، تقابل دو تیم پرسپولیس و پدیده از هفته دوازدهم در پایان نود دقیقه با تساوی بدون گل تمام شد تا هر کدام یک امتیاز از این بازی به دست بیاورند.
با شروع نیمه دوم، بخش کوچکی از ورزشگاه در حال تشویق علی اکبر طاهری بودند اما صدای آنها به عمده بخش‌های ورزشگاه که تیم پرسپولیس را تشویق می کنند، نرسید و به نظر می‌رسید تعدادی از لیدرها در حال ترغیب هوادران به حمایت از طاهری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوینده ورزشگاه تعداد هوادران حاضر در این بازی را حدود ۱۸ هزار نفر اعلام کرد که برای یک روز سرد وسط هفته عدد قابل قبولی بود.
هواداران پرسپولیس به نشانه اعتراض به صحبت‌های علیرضا بیرانوند در طول هفته‌های گذشته، بوژیدار رادوشویچ را در حین این بازی تشویق کردند. بیرانوند در یکی از صحنه‌ها بعد از اینکه توپ را دریافت کرد در واکنش به این شعارها علامت "هیس را به هواداران خودی نشان داد.
همچنین هواداران پرسپولیس برای کنایه زدن به تعصب علیرضا بیرانوند نسبت به این تیم، احمدرضا عابدزاده را چندین بار تشویق کردند.
مهم ترین نکته نیم دوم بازی مربوط به اعتراضات بازیکنان هر دو تیم به عملکرد داوری بود. با هر سوت حسین زرگر، بازیکنان یک تیم به سمت او هجوم می‌آوردند.
هواداران پرسپولیس همچنین با سوت و فریاد خواهان پایان وقت کشی از سوی بازیکنان پدیده شدند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات

باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب می‌کند. این باشگاه در این رابطه بیانیه‌ای صادر کرد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

«به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند.»

منبع: ایرنا کد خبر 747570

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو