Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@02:56:21 GMT

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه تربت جام در گذشت

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۸۷۰۱

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه تربت جام در گذشت

تربت جام- «حجت الاسلام فداکار» رئیس اداره اوقاف و امورخیریه تربت جام طی سانحه رانندگی صبح امروز دوشنبه دار فانی را وداع گفت.

به گزارش قدس آنلاین، این حادثه صبح امروز در ۱۵ کیلومتری تربت جام ابتدای روستای حاجی آباد این شهرستان اتفاق افتاد که متاسفانه در این حادثه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تربت جام صدمه می بیند و لحظاتی پس از اعزام به بیمارستان سجادیه تربت جام بدلیل شدت جراحات دار فانی را وداع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

شایان ذکر است که حجت الاسلام فداکار حدود ۵ ماه است که به ریاست اداره اوقاف و امورخیریه تربت جام منصوب شده بود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت های توسعه ای استان کرمان باید تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی فداکار، ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با تاکید بر اینکه پیگیری کارهای اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود، گفت: استان کرمان در مسیر توسعه خود به تقویت زیرساخت‌ها نیاز دارد.

وی، با بیان اینکه ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان در دست اجراست، گفت: اولویت همه با پروژه‌های در دست اجراست که آسیب نبینند و به نتیجه برسند.

وی با تاکید بر مولدسازی دارایی‌های دولت افزود: دستگاه‌هایی که مصوبه سفر دارند، طی یک ماه آینده نسبت به مولدسازی دارایی‌های خود تعیین تکلیف کنند.

استاندار کرمان، تصریح کرد: پیگیری کارهای اقتصادی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود و تقویت زیرساخت‌های آب، برق و گاز حتماً باید پیش رود، زیرا استان در مسیر توسعه خود به تقویت زیرساخت‌ها نیاز دارد.

فداکار، افزود: در خطوط توسعه آینده استان کرمان در حوزه گاز اگر اقدام جدی صورت نگیرد دچار چالش خواهیم شد.

استاندار کرمان همچنین گفت: حوزه دانش بنیان استان به دلیل برخی کارشکنی‌ها مقداری عقب افتاد، اما کار پارک علم و فناوری استان در حال پیشرفت است.

فداکار، با بیان اینکه مشاغل خانگی ظرفیت مهمی برای استان کرمان می‌باشد که باید از آن مراقبت و حمایت شود گفت: در بحث گردشگری استان، شرکت‌ها برای ساخت هتل اعلام آمادگی کردند، اما با چالش زمین مواجه هستند که باید برطرف شود.

وی گفت: در استان در حوزه مسکن واگذاری زمین به سرعت در حال انجام است و تا پایان سال احتمالاً بتوانیم ۲۱ هزار قطعه زمین را واگذار کنیم.

کد خبر 6081957

دیگر خبرها

  • نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • زیرساخت های توسعه ای استان کرمان باید تقویت شود
  • هزینه۱۳ میلیارد ریالی مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران
  • جزئیات مخالفت مصر با پیشنهاد رئیس سیا برای اداره غزه
  • وزیر کشور، پیگیر اوضاع بارندگی در کرمان