Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان از شهرداران شهرهای مختلف این استان خواست نسبت به پرداخت حقوق کارکنان و پرسنل خود اهتمام جدی داشته و آن را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا شامگاه دوشنبه در آیین تکریم و معارفه شهردار سنندج اظهار کرد: یکی از مشکلات شهرداری سنندج عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران است در حالیکه نباید اجازه دهیم این قشر زحمت کش در تنگنا و مضیقه مالی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه اعتماد سازی عمومی گام اول در شهرداری ها باشد، افزود: شفافیت در کار شهرداری ها و اعتماد سازی میان مردم کمک بزرگی برای رسیدن به اهداف مورد نظر مدیریت شهری می کند.
مرادنیا همچنین بر برنامه محور بودن شهرداری ها تاکید کرد و یادآور شد: اگر با برنامه در زمینه انجام فعالیت ها حرکت کنیم مسائل و مشکلات موجود نیز راحت تر حل خواهد شد.
وی همچنین خواستار حاکم کردن تفکر عقلانی با محوریت اجتماعی و فرهنگی در کنار تفکر مهندسی و اصلاح ساختار شهرداری ها بر مبنای درآمدهای پایدار شد.
استاندار کردستان با بیان اینکه شهرداری ها رفع مشکلات موجود در حاشیه شهرها را مورد توجه جدی قرار دهند، گفت: همه ما باید با همکاری و تعامل سنندج را بهتر از گذشته بسازیم و برای آبادانی بیشتر آن تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: شایسته مرکز استان نیست که مشکلاتی همچون حاشیه نشینی، مشاغل مزاحم، کمبود فضای سبز و همچنین ساخت و سازهای بی رویه و غیر قانونی در مورد آن مطرح باشد که از شهرداری و شورای شهر انتظار می رود برای رفع مشکلات بیش از گذشته تلاش کنند.
مرادنیا بدون نام بردن از دستگاه خاص و میزان طلب شهرداری از دستگاه ها و سازمان هایی که در استان به شهرداری بدهی دارند خواست در اسرع وقت نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند تا شهرداری ها نیز بتوانند جوابگوی نیازهای عمومی و حل مشکلات شهری باشند.
در ادامه این آیین از منوچهر فخری شهردار سابق و همچنین علیرضا کاظمی سرپرست شهرداری سنندج در سه ماه گذشته تقدیر شد و حشمت الله صیدی با حکم وزیر کشور به عنوان شهرداری جدید سنندج معرفی شد.
حشمت الله صیدی در 16 شهریور امسال با رای اکثریت (هر 9 عضو) شورای اسلامی شهر سنندج به عنوان چهل و ششمین شهردار این شهر 500 هزار نفری انتخاب شده بود.
صیدی دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی است و از مهمترین سوابق اجرایی او می توان به ناظر و سرناظر پروژه‌های عمرانی دفتر فنی استانداری و شهرداری های تابعه، معاون مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان، نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان و مدیر دفتر نظام مهندسی دهگلان اشاره کرد.
بر اساس تبصره 3 ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، نصب شهرداران در شهرهای با جمعیت بیشتر از 200هزار نفر و مراکز استان بنا به پیشنهاد شورای شهر و حکم وزیر کشور و در سایر ‌شهرها به پیشنهاد شورای شهر و حکم استاندار صورت می‌گیرد.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره

کاوه شیرزادی از اعزام ۲۵۵ زائر کردستانی به حج عمره خبر داد و اظهار داشت: این تعداد زائر در قالب ۳ کاروان ۸۵ نفره از سقز، بانه و سنندج به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی گفت: بعد از ۹ سال وقفه، پنج هزار نفر برای انجام حج عمره راهی سرزمین وحی می‌شوند که سهم کردستان ۲۵۵ نفر است.

مدیرکل حج و زیارت کردستان افزود: اعزام زائران عمره در قالب سه کاروان از سوم اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

وی مدت اقامت زائران حج عمره را ۱۰ روز عنوان کرد و افزود: این افراد ۱۰ روز؛ ۵ روز در مکه و ۵ روز در مدینه حضور خواهند داشت. زائران این سه کاروان بر اساس اولویت‌بندی و فیش واریزی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم