Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@04:43:20 GMT

هازن هوتل: آماده بازی برابر موناکو هستیم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۱۹۷۰۸

هازن هوتل: آماده بازی برابر موناکو هستیم

هازن هوتل و اوپامکانو از بازی برابر موناکو می گویند.

طرفداری - هازن هوتل معتقد است تیمش می تواند موناکو را شکست دهد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه لایپزیش، تیم های موناکو و لایپزیش از سری مسابقات هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. هازن هوتل، سرمربی و اپامکانو، بازیکن آماده این روزهای تیم لایپزیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هازن هوتل درباره بازی گفت:

کار سختی برابر موناکو داریم. معتقدم فردا شاگردانم باید تمام تلاش خود را برای ماندن در لیگ قهرمانان اروپا، انجام دهند. باید با اشتباهات کمتری بازی کنیم و سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. به نظر خودم توانایی انجام چنین کار را داریم. ما کاملا آماده هستیم. تساوی برابر بایر لورکوزن؟ به نظرم نتیجه بازی عادلانه بود، درست است آن ها ده نفره بودند ولی هر تیمی که شایسته برد باشد، در پایان باید پیروز شود فکر می کنم هر دو تیم لایق تساوی بودند. اشتباهات آن بازی را نباید دیگر تکرار کنیم. این بازی چیزی شبیه به یک فینال است. ما باید هر چه در توان داریم، پیاده کنیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم. تمام بازیکنان تیم به جز ایسلانکر که در لایپزیگ ماند، در سلامت کامل به سر می برند و آماده بازی هستند.

 

 

 

 اپامکانو، بازیکن لایپزیش نیز درباره بازی گفت: 

می دانیم که بازی آسانی نداریم. باید در این بازی، تهاجمی بازی کنیم و از همه مهمتر مالیکت توپ و میدان را داشته باشیم. خوشحالم که به کشورم (فرانسه) بازگشته ام و قرار است برابر یک باشگاه بزرگ مانند موناکو بازی کنم. خانواده ام نیز در ورزشگاه حضور خواهند داشت که این برایم یک قوت قلب خواهد بود. فردا بسیار متمرکز و با انگیزه فوق العاده زیاد در بازی حضور خواهیم داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد

 بعد از شکست امشب موناکو مقابل لیون، پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان فصل جاری لیگ فرانسه معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها، عنوان قهرمانی فصل 24-2023 لیگ فرانسه را به دست آورد. تیم پاریسی در هفته سی و یکم با بهره از شکست 3-2 موناکو مقابل المپیک لیون به عنوان قهرمانی دست یافت.

    موناکو در بازی امشب با گل‌های دقیقه یک و 60 وسام بن یدر امید زیادی برای برد داشت اما سه گل الکساندر لاکازت، سعید بن‌رحما و مالک فوفانا را در دقایق 22، 26 و 84 تیم لیون را به برد رساند.

لیون با برد در بازی امشب به 44 امتیاز در رده هفتم رسید، در حالی‌که امتیاز موناکو با 58 امتیاز در رده دوم باقی ماند. این شکست فاصله موناکو با پی‌اس‌جی صدرنشین را روی عدد 12 نگه داشت.

پاری سن ژرمن شب گذشته امید زیادی داشت تا با برد مقابل لوآور، قهرمانی زودهنگام را جشن بگیرد اما بعد از تساوی 3-3 این خوشحالی به تعویق افتاد.

با شکست امشب موناکو، پاری سن ژرمن برای سومین بار متوالی و دوازدهمین بار در تاریخش قهرمان لیگ فرانسه شد. لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، هم پس از قهرمانی در سوپرجام فرانسه، دومین قهرمانی خود را با این تیم جشن گرفت.

پی‌اس‌جی اکنون برای کسب چهار‌گانه تاریخی شانس خوبی دارد. آن‌ها باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند بروند و همچنین در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف لیون بروند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قهرمانی پی اس جی در لوشامپیونه(عکس) حذف پاري سن ژرمن از جام اتحاديه فرانسه

دیگر خبرها

  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • خلاصه بازی دورتموند و لایپزیش + فیلم
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس