Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@00:27:03 GMT

کاهش دمای هوا در استان گلستان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۱۱۸۷

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به نفوذ سامانه پرفشار و سرد بارشی اظهار داشت: تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی بیانگر آن است که تا چهارشنبه شب استان گلستان تحت تاثیر سامانه کم فشار بوده و پیامد آن افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید و چهارشنبه شب هم احتمال بارش‌های پراکنده خواهد بود.

وی افزود: از بامداد روز پنجشنبه به تدریج امواج سامانه پرفشار وسرد بارشی نفوذ کرده و به تناوب تا روز سه‌شنبه هفته آینده هوای استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان تصریح کرد: نغوذ این سامانه سبب افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید، بارندگی، رعدوبرق، در نواحی کوهستانی و کوهپایه ریزش برف، مه غلیظ و کاهش قابل ملاحظه دما بین ۱۲ تا ۱۴ درجه سلسیوس خواهد شد.

رحمان‌نیا گفت: در روزهای جمعه ، شنبه و دوشنبه به ویژه در اوقات بعدازظهر و شب بر شدت بارش افزوده خواهد شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان افزود: علاوه بر این ریزش برف در نواحی کوهستانی و کوهپایه، پدیده مه غلیظ و گاهی وزش باد نسبتا شدید نیز پیش‌بینی می‌شود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قزوین فردا ابری است

مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت:فردا(چهارشنبه) آسمان استان قزوین ابری است و پدیده غالب هم وزش بادهای نسبتا شدید شمالی و در برخی نقاط هم بارش پراکنده دور از انتظار نیست. - اخبار استانها -

یوسف شیخ الملوکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به آخرین وضعیت جوی هوای استان قزوین در روزهای آینده، اظهار داشت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که برای امروز(سه‌شنبه) همچنان منطقه ما تحت تاثیر سامانه بارشی قرار دارد که پیامدهای آن افزایش ابر در پاره‌ای از مناطق، بارش‌های رگباری و گاهی همراه با رعد و برق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید با احتمال تگرگ خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا(چهارشنبه) آسمان استان قزوین ابری است و پدیده غالب هم وزش بادهای نسبتا شدید شمالی و در برخی نقاط هم بارش پراکنده دور از انتظار نیست. 

مدیرکل هواشناسی استان قزوین، تصریح کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه، وضعیت جوی به نسبت پایدار و به لحاظ دمایی در امروز و فردا با توجه به شمالی بودن جریانات هوا و وزش بادهای نسبتا شدید شمالی، کاهش دما را پیش‌رو خواهیم داشت.

شیخ الملوکی در پایان تاکید کرد: با توجه به فصل بهار و رشد ابرهای همرفتی، بارش‌ها در برخی مناطق از میزان و شدت بیشتری نیز برخوردار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش دمای هوا در استان
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • احتمال وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه | باران و تگرگ به تهران می رسد
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان