Web Analytics Made Easy - Statcounter

گالیله مانتجیو مدل و هنرپیشه مطرح مکزیکی از فاش کردن رابطه اش با بلانکو بهترین گلزن مکزیکی طفره رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کوآتموک بلانکو فوتبالیست پرآوازه مکزیکی در زمان بازیکنی اش زندگی پرحاشیه ای داشته و طی سال های اخیر رابطه غیراخلاقی او با چهار زن فاش شده است که یکی از آنان گالیله مانتجیو مدل و بازیگر مطرح مکزیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گالیله که در یک برنامه تلویزیونی پر بیننده در مکزیک دعوت شده بود ،با وجود داشتن رابطه با بهترین گلزن مکزیک حاضر به صحبت و توضیح در مورد این رابطه نشد و تاکید کرد که این رابطه در گذشته اتفاق افتاده و دیگر فراموش شده است.

بلانکو دو سال گذشته و در سن ۴۲ سالگی در حالی از میادین فوتبال خداحافظی کرد که حاشیه های زیادی در زندگی شخصی وی کانون توجهات را جلب کرده بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تمسخر جنجالی آهنگ معروف شجریان روی آنتن زنده

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # صدا و سیما ، مجری تلویزیون سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • بهترین گلزن استقلال در سال ۱۴۰۲؛ مهدی قائدی با ۶ گل!
  • یک مدافع بهترین گلزن استقلال شد!
  • عارف به رئیس قوه قضائیه نامه نوشت/ فیلم برداری از زنان و دختران به بهانه مبارزه با بی حجابی هیچگونه توجیه عقلانی، شرعی و اخلاقی ندارد
  • (ویدئو) بهترین گل تاریخ فوتبال؟!/ گل جنون‌آمیز بازیکن تیم شیکاگوفایر در دقیقه ۹۹
  • (ویدئو) تمسخر جنجالی آهنگ معروف شجریان روی آنتن زنده
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار
  • عنوان بهترین گلزن سال در دسترس ستاره استقلال
  • عنوان بهترین‌ گلزن سال در دسترس ستاره استقلال
  • اتهام اخلاقی برای بازیگر سریال معروف
  • ناامیدی هری کین از رفتن توخل