Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@09:59:11 GMT

مشکلات اقتصادی و بیکاری ناشی از ضعف و سوء مدیریت است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۳۰۸۷

مشکلات اقتصادی و بیکاری ناشی از ضعف و سوء مدیریت است

فرمانده سپاه درگز با تاکید بر وجود مشکلات اقتصادی گفت: وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری و تورم ربطی به نظام و انقلاب ندارد و مشکل از ضعف و سوء مدیریتی مسئولین بی بصیرت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگز خبر در اولین روز از هفته بسیج محمدرضا غفاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشا در بین مردم روستای رمضان قلعه حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر و تشکر از دلاور مردی ها و شجاعت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس روستا اظهار داشت: در طی تاریخ به ویژه تاریخ صدر اسلام بی بصیرتی مایه تمام اتفاقاتی است که باعث به وجود آمدن مشکل و مساله در نظام و انقلاب شده است.

 

غفاری با اشاره به حوادث روز عاشورا و همچنین صلح امام حسن (ع) گفت: اگر انسان نسبت به مسائل و اتفاقات زمان خودش آگاه و بصیر و هوشیار نباشد نتیجه تاریخ تغییر پیدا خواهد کرد.

 

فرمانده سپاه درگز محور حادثه عظیم عاشورا را متمرکز بر روی سه شخصیت دانست و گفت: امام حسین (ع) اولین محور این حادثه بود که برای رسیدن به هدفش دست از تمام دارایی خود کشید، از آب گذشت ولی از آبروی خود نگذشت.

 

وی دومین محور این حادثه را حضور یزید خواند و گفت: این شخصیت برای رسیدن به هدف باطل خود و برای ادامه دادن جنایت هایش علیه مردم و تمدید حکومتش دست به هر کاری زد.

 

غفاری سومین محور را عمر سعد دانست و گفت: عمر سعد کسی بود که تا اواسط دهه محرم بین تشخیص حق و باطل در شک و شبهه بود و در نهایت بین انتخاب دنیا و آخرت، دنیا را انتخاب کرد که نه به دنیا رسید و نه به آخرت.

 

فرمانده سپاه درگز هشدار داد مراقب باشیم شخصیت ما همانند عمر سعد نباشد که هم دین خود را از دست بدهیم و هم دنیا را.

 

وی با اشاره به توافق هسته ای برجام تاکید کرد در جریان این انقلاب و نظام هر کجا سخن ولی فقیه و امام خود را نصب العین قرار دادیم دشمن نتوانست علیه ما کاری انجام بدهد و هر جا سرخودانه عمل کردیم ضربه های مهلکی به ما وارد شده است.

 

غفاری ضمن گلایه از برخی مسئولین این نظام اظهار داشت: مشکل امروز ما این است که مردم عادی و عوام دارای بصیرت هستند اما بعضی از خواص و مسئولین دچار بی بصیرتی شده اند.

فرمانده سپاه درگز

ضمن اشاره به زلزله اخیر که در غرب کشور اتفاق افتاد افزود: دشمن با تمام توان خود هر توطئه ای که بتواند علیه این نظام و انقلاب پیاده سازی میکند که مصداق آن تلاش برای جدایی انداختن بین مردم و مسئولین با تاکید به کمک های مردمی و بی کفایت جلوه دادن مسئولین در امر کمک به زلزله زدگان بود.

 

وی افزود: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید در جهت حفظ نظام و انقلاب تلاش کنیم در غیر این صورت باید نسبت به خون شهدا پاسخگو باشیم.

 

غفاری با تاکید بر وجود مشکلات اقتصادی گفت: وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری و تورم ربطی به نظام و انقلاب ندارد و مشکل از ضعف و سوء مدیریتی مسئولین بی بصیرت است.

 

در پایان این مراسم از تعدادی از رزمندگان جبهه و جنگ تقدیر و تشکر شد و به تعدادی از حاضرین در جلسه هدایایی به قید قرعه اهدا شد.

پایان پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود

معاون امور بانوان مجمع مشورتی نظام مسائل کشور، گفت: بحث آموزش در حوزه بانوان بسیار مهم است و می‌تواند به توانمندسازی این جامعه و حتی رفع مشکلات آن‌ها کمک کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، فرزانه شکوری شامگاه سه‌شنبه در همایش بانوان تاثیرگذار در اقتصاد که در محل سالن اجتماعات مرکز علمی و کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بررسی کارشناسان نظام مسائل کشور نشان داده که بیشتر موضوعات و مسایل بانوان در سطح‌ استان‌ها متفاوت از بانوان پایتخت بوده و باید به صورت مجزا برای جذب ایده‌های بومی برنامه‌ریزی کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات و مسائل بانوان در کمیسیون‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد، ادامه داد: مجمع نظام مشورتی آمده تا به حل مسائل و مشکلات بانوان کمک کند و اگر کسی احساس می‌کند که می‌تواند راهکاری ارائه دهد، ما در کمیسیون‌های تخصصی از آن‌ها استقبال خواهیم کرد.

معاون امور بانوان مجمع مشورتی نظام مسائل کشور بر محور آموزش در حوزه بانوان تاکید کرد و یادآور شد: در این مدت که روی موضوعات و مسائل بانوان کار شد، متوجه شدیم که بحث آموزش در حوزه بانوان بسیار مهم است و می‌تواند به توانمندسازی این جامعه و حتی رفع مشکلات آن‌ها کمک کند.

شکوری ادامه داد: در حوزه زنان سرپرست خانوار خیلی کارهای میدانی و تحقیقی صورت گرفت و مشکلات این افراد در طول پنج سال شناسایی شد، تا جایی که متوجه شدیم مشکلات ریشه‌ای این افراد هرگز از سوی کمیته امداد و بهزیستی حل نخواهد شد و باید به دنبال حل مشکلات بنیادی در این حوزه بود.

وی در ادامه به لایحه حفظ کرامت نیز اشاره کرد و گفت: لایحه حفظ کرامت که 10 سال به طول انجامید تا به صحن علنی مجلس برسد، با کمک مجمع مشورتی نظام مسائل کشور کلیات آن به تصویب رسید و جزییات آن در مجلس آتی بررسی می‌شود.

معاون امور بانوان مجمع مشورتی نظام مسائل کشور، تاکید کرد: این لایحه دارای معایب و مزایایی است که باید در مرحله اجرا مورد بررسی قرار بگیرد، ما اعتقاد داریم که این لایحه حداقل حقوق جامعه زنان را حمایت و تقویت می‌کند و لازم است که مواردی دیگری نیز در آن لحاظ شود.

شکوری خاطرنشان کرد: اعضای مجمع مشورتی زنان همگی جوان و نخبه هستند و شرایطی را فراهم کرده تا جوانان صاحب‌نظر کشور در کنار فضای انتقاد به ارائه راهکار بپردازند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • فیلم/ وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • (تصاویر) دره چریک درگز
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟