Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-18@07:47:06 GMT

تصویر روز 30 آبان 96 نشنال جئوگرافیک

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۳۱۳۸

تصویر روز 30 آبان 96 نشنال جئوگرافیک

به گزارش بولتن نیوز، در تصویر روز 30 آبان 96 نشنال جئوگرافیک خوردن حشره توسط قورباغه در عمان را مشاهده می کنید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از تغییر مکان تقسیم، اعزام مشمولان سربازی اصفهانی از پایانه مسافربری ترکیبی جی به سالن سرپوشیده ورزشگاه ۲۵ آبان از اردیبهشت سال جاری و رفع‌مشکل ترافیکی خیابان همدانیان خبر داد.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با ایمنا با اشاره به فراخوان مشمولان سربازی ۱۴۰۳ در محل سالن سرپوشیده ۲۵ آبان اظهار کرد: طی دو سال گذشته به دلیل حضور مشمولان وظیفه و خانواده‌هایشان در محل پایانه جی مشکلاتی برای ساکنان و شهروندان محدوده خیابان همدانیان ایجادشده بود.

وی با اشاره به اینکه شهروندان این مطالبه خود را پیش از این به سامانه ۱۳۷ و نیز برنامه مردم سلام در منطقه ۴ با شهردار اصفهان مطرح کرده بودند، افزود: با تاکید شهردار اصفهان، این سازمان با ارسال مکاتبه و برگزاری جلسات مختلف با فرمانداری و نیز هماهنگی فرماندار با سایر نهادهای مرتبط، در نهایت تصمیم گرفته شد از اردیبهشت سال جاری محل اعزام مشمولان به محدوده خارج از شهر به سالن سرپوشیده ۲۵ آبان جنب ورزشگاه نقش جهان انتقال پیدا کند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه پیش از این محل اعزام مشمولان به مراکز آموزش، پایانه مسافربری شماره ۲ جی اصفهان بود، تصریح کرد: با توجه به تغییر مکان مربوطه، به مشمولان توصیه می‌شود طبق فراخوان و مکان تعیین شده مراجعه کنند، زیرا سال ۱۴۰۳ در پایانه مسافربری ترکیبی جی هیچگونه تقسیم و تجمع مشمولان وظیفه انجام نخواهد گرفت.

کد خبر 745645

دیگر خبرها

  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • جایزه جام گلف مسترز ۲۰ میلیون دلاری شد
  • جایزه ۲۰ میلیون دلاری جام گلف مسترز
  • ماهواره‌های کوثر و هدهد آبان ماه پرتاب می‌شوند