Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع هند از قرارداد دفاعی پرسود پانصد میلیون دلاری با شرکت سامانه دفاعی پیشرفته رافائل رژیم صهیونیستی برای تولید موشک های ضد تانک اسپایک در هند منصرف شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ یدیعوت آحارانوت به نقل از یک روزنامه هندی نوشت: وزارت دفاع هند از قرارداد دفاعی پرسود پانصد میلیون دلاری با شرکت سامانه دفاعی پیشرفته رافائل رژیم صهیونیستی برای تولید موشک های ضد تانک اسپایک در هند منصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه یدیعوت آحارانوت چاپ رژیم صهیونیستی نوشت: شرکت رافائل اعلام کرد:« ما هنوز بیانیه رسمی درباره این تصمیم دریافت نکرده ایم و طبق برنامه ریزی قبلی کار می کنیم.»
بنا بر گزارش روزنامه ایندیا اکسپرس، وزارت دفاع هند، توافق پرسود امضا شده با شرکت رافائل را برای خرید موشک های هدایت شونده ضد تانک اسپایک به ارزش نیم میلیارد دلار رد کرده است.
منابع نزدیک به وزارت امنیت هند به ایندیا اکسپرس گفتند تصمیم به کناره گیری از این توافق از این نگرانی نشات می گیرد که واردات چنین سلاح هایی تاثیر منفی بر برنامه تولید سامانه های تسلیحاتی سازمان توسعه و تحقیقاتی وزارت دفاع داشته باشد که سلاح های بومی برای ارتش هند تولید می کند.
رافائل اعلام کرد از این تصمیم ناگهانی مطلع نشده است.
در بیانیه شرکت رافائل آمده است « ما رسما از تغییری درباره این توافق مطلع نشده ایم. هند، سامانه موشکی اسپایک را که اکنون در بیست و شش کشور مورد استفاده قرار گرفته است پس از فرایندی طولانی و گذراندن آزمایشات موفقیت آمیز در برابر طیف گسترده ای از سناریوهای عملیاتی، انتخاب کرد.»

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه/ حمله موشکی به سدیروت+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، حمله های ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه ادامه دارد.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شرق اردوگاه البریج درغزه را گلوله باران کرد که بر اثر آن شماری شهید و زخمی شدند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی منطقه تل الزعتر در شمال غزه را بمباران کردند.

همزمان منابع محلی در غزه از خارج کردن ۵۱ پیکر دیگر از گور جمعی در محوطه مرکز درمانی ناصر در خان یونس در جنوب غزه خبر دادند.

منابع فلسطینی تصاویری از منطقه الحطیبه در بیت لاهیا در شمال نوار غزه منتشر کردند که طی ساعات گذشته هدف حمله های سنگین رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

از سوی دیگر مبارزان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، سدیروت و نیرعام و شهرک های اطراف غزه را هدف حمله های راکتی قرار داد.

کد خبر 6087727

دیگر خبرها

  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه/ حمله موشکی به سدیروت+فیلم
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • نگرانی صهیونیستی از گسترش همکاری‌های نظامی
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • نگرانی اینترنشنال از تحویل سامانه اس۴۰۰ روسیه به ایران | این سامانه چه توانایی دارد؟
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی