Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-01@18:36:33 GMT

یک میلیاردی که همه را راضی می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۳۲۴۱

استاد اردشیر لارودی دوباره- مثل همیشه- دست روی مباحث اساسی گذاشته است. اردشیرخان از جادوگران واقعی گفته که پشت پرده و در هیاهوی رمالان مشغول کارند و کسی هم آنها را نمی‌بیند یا نمی‌خواهد ببیند. استاد لارودی از «بزرگ جادوگرانی» گفته که همچنان مشغول گران کردن هستند و قیمت یک فوتبالیست 200 میلیونی را تا یک میلیارد بالا می‌برند و با استفاده از آشفتگی محض بازار خود را هم زرنگ می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شریان نیوز،به راستی با کدام متر و معیار فنی بازیکنی که در باشگاهی گمنام 200 تا 250 میلیون قرارداد دارد ناگهان در باشگاه جدید قرارداد 2/1 میلیاردی می‌بندد و بعد هم به نیمکت ذخیره‌ها قفل می‌شود؟ این کار اگر اسمش جادوگری نیست پس چیست؟ چطور باور کنیم این یک میلیارد پول اضافی به دلال و معاون و مشاور و مدیرعامل و مربی و... نمی‌رسد؟ اگر بازیکنی مثلاً مثل جهانبخش رو به رشد باشد و ناگهان قرارداد چند برابری ببندد طبیعی است اما بازیکنی که کیفیت فنی ندارد و اساساً برای نیمکت خریده می‌شود چرا باید یک میلیارد از بودجه باشگاه سر تا پا بدهکار را ببلعد؟ آیا غیر از این است که این یک میلیارد بین دوستان تقسیم می‌شود و همه راضی از سر سفره‌ای که پهن شده و نظارتی روی آن نیست، بلند می‌شوند؟!

مادامی که یقه مدیران باشگاه‌ها و اعضای هیئت مدیره‌ها را بابت همه هزینه‌هایی که می‌شود، نگیرند، «جادوگران واقعی» کارشان را ادامه می‌دهند و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد. بازیکن 200 میلیونی که قرارداد 2/1 میلیاردی بسته کاملاً راضی است، دلال و مشاور و مدیر و مربی هم که راضی‌اند پس چرا هر سال دست به دست هم ندهند تا قیمت یک فوتبالیست معمولی که هیچ هنری ندارد را ۶ برابر کنند؟!

 

 

منبع: خبر ورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی

جعفری مدیرعامل موسسه خیریه گفت: پارسال ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش خدمات حمایتی، درمانی، اشتغال، آموزشی و روانشناختی ارائه شد.

وی افزود: این موسسه خیریه با برپایی میز خدمت در ۱۰ دستگاه اجرایی و اماکن مذهبی به مددجویان خدمت رسانی می‌کند.

پشتوانه مالی این موسسه خیران و صاحبان واحد‌های تولیدی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • محل خانه‌های یک میلیاردی تهران لو رفت!
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • سیل وحشتناک خودروهای میلیاردی عربستانی‌ها را له کرد | فیلم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!