Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رادیو شب» را عوامل برنامه «رادیو هفت» روی آنتن شبکه شما می برند.

به گزارش ایمنا، منصور ضابطیان و محمد صوفی «رادیو شب» را برای شبکه شما می سازند.  

هنوز خبر موثقی از ترکیب مجریان و قسمت های مختلف این برنامه مشخص نیست اما با توجه به سابقه برنامه سازی ضابطیان در شبکه چهار و آموزش می توان انتظار داشت «رادیو شب» برنامه ای موسیقی محور و ادبی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رادیو هفتی ها قرار بود از ابتدای مهر ماه سال ۹۵ «رادیو شب» را در شبکه «شما» اجرا کنند که به دلایلی بعد از تولید چند آیتم اجازه این کار را پیدا نکردند، اما این بار رادیو شب وارد مرحله فیلم برداری شده و پخش آن قطعی است.  

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدا وسیما بازدیدهای شبکه اجتماعی را مخاطب خود حساب می‌کند+ فیلم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش تابناک، پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا وسیما، در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر آنکه گزارش‌های مربوط به کاهش مخاطبان صدا وسیما صحت دارد یا خیر؟ گفت: بر اساس اعلام مرکز تحقیقات، مخاطبان صدا وسیما افزایش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: هفته نخست نوروز که متقارن با ماه مبارک رمضان بود شاهد افزایش هشت درصدی مخاطبان نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته بودیم که این رقم تا پایان تعطیلات به حدود 16 درصد رسید.

جبلی افزود: پاییز سال گذشته روند کاهش استقبال مخاطبان از صدا و سیما آغاز شد، اما خوشبختانه هم‌اکنون این روند روی نمودار افقی قرار دارد و رو به افزایش است. اما با توجه به تغییر ذائقه مخاطبان برنامه‌ریزی برای تغییر سبک برنامه‌های تولیدی انجام شده است. 

او توضیح داد: با توجه به ظهور رسانه‌های اجتماعی و تغییر مصرف رسانه‌ای مخاطبان و مخصوصا قشر جوان دیگر نمی‌توان با معیارهای 10 سال پیش برنامه ساخت بنابراین یکی از برنامه‌های سازمان در این زمنیه تولید برنامه‌های متنوع، فراگیر و جذاب است.

صدا وسیما بازدیدهای شبکه اجتماعی را مخاطب خود حساب می‌کند

رئیس سازمان صدا وسیما در پاسخ به این سوال که معیار تعیین مخاطبان صدا وسیما چیست؟ گفت: اگر مخاطبان به هر دلیلی (کمبود وقت، تغییر ذائقه مصرف و ...) برنامه‌های صدا وسیما را مستقیم دنبال نکنند اما تقطیع شده‌ی آن را در شبکه‌های اجتماعی پیگیری کنند، جزئی از مخاطبان صدا وسیما بر شمرده می‌شوند.

جبلی در پایان گفت: بر اساس آخرین گزارش‌‌ برنامه‌های تقطیع شده صدا وسیما تنها در بازه زمانی ماه مبارک رمضان یک میلیارد و 500 میلیون بار در چهار سکوی اینستاگرام و تلگرام و ایتا و روبیکا مشاهده شده است. این روند حاکی از آن است که مصرف رسانه ملی مخاطبان جوان و نوجوان کشورمان در فضای مجازی رقم میخورد و آن‌ها نیز مخاطب صدا وسیما هستند.

دیگر خبرها

  • از نمایشگاه کتاب تا راه‌اندازی رادیو بانوان
  • اعلام برنامه شبکه‌های رادیویی برای نمایشگاه کتاب
  • تدارک ویژه رادیو برای نماشگاه کتاب از زبان معاونت صدا
  • صدا وسیما بازدیدهای شبکه اجتماعی را مخاطب خود حساب می‌کند+ فیلم
  • رادیو برای نمایشگاه کتاب چه برنامه‌هایی دارد؟
  • اخبار رسانه - یک اردیبهشت ماه
  • از فرهنگ اقوام تا تجلیل از نخبگان و فرهیختگان
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ از «محفل» تا «زیرخاکی»
  • بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین