Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: چهار تیم از 6 تیم خارجی از کشورهای سریلانکا، آذربایجان، پاکستان و افغانستان برای مسابقات بین‌المللی بدمینتون سِریز جوانان وارد سمنان شده‌است.

فرزاد فتاحی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات بین‌المللی بدمینون جوانان سریز دختر و پسر برای اولین بار در ایران در استان سمنان برگزار می شود و از 6 تیم خارجی برنامه‌ریزی‌شده برای حضور در این مسابقات، تیم‌های سریلانکا، آذربایجان، پاکستان و افغانستان وارد سمنان شده‌است و در هتلی مستقر هستند و در مجموع، تاکنون حضور 12 بدمینتون‌باز از 18 بازیکن خارجی در این مسابقات قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: تیم های فرانسه و قزاقستان همچنان در حال رایزنی برای حضور در این مسابقات هستند و مساله دریافت روادید دارند که در حال رفع این مشکل برای حضور در مسابقات بین‌المللی بدمینتون سِریز جوانان در سمنان هستند.
فتاحی، با اشاره به حضور 32 بدمینتون‌‍باز از ایران اسلامی شامل 16 پسر و 16 دختر در مسابقات بین‌المللی بدمینتون سِریز جوانان پسر و دختر، گفت: این مسابقات به دلیل داشتن رده‌بندی بین‌المللی، برای بازیکنان ایرانی و خارجی این رشته ورزشی اهمیت زیادی دارد، زیرا می توانند در این مسابقات رتبه جهانی کسب کنند یا رتبه خود را افزایش دهند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان یادآور شد: از استان سمنان نیز 6 بدمینتون‌باز شامل متین مقیمی، ارسلان امیدی و امین عابدی در بخش پسران و پریا نبوی، طراوت علی‌نژاد و سحر رجبری در بخش دختران در این مسابقات حضور دارند.
فتاحی با اشاره به اینکه هیات بدمینتون استان سمنان در 2 سال پیاپی عنوان بهترین هیات استانی این رشته ورزشی را از سوی فدراسیون کسب کرده و 2 پایگاه از هشت پایگاه استعدادیابی بدمینتون کشور در استان سمنان قرار دارد، گفت: این استان یکی از بهترین ظرفیت های رشد این رشته ورزشی را در کشور دارد و هفت بدمینتون‌باز استان سمنان در تیم‌های ملی عضویت دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، با اشاره به میزبانی های متعدد مسابقات ملی رشته های مختلف ورزشی از سال گذشته در استان سمنان، میزبانی مسابقات بین‌المللی را سیاست سال 96 اداره کل ورزش و جوانان سمنان عنوان و خاطرنشان کرد: معرفی بیشتر امکانات زیرساختی و ظرفیت های توسعه ورزشی سمنان به کشور، حمایت از ورزشکاران مستعد استانی در میزبانی و ایجاد زمینه برای پیشرفت و بازیکن‌سازی در آینده ورزش استان، از اصلی‌‍ترین اهداف میزبانی مسابقات مهم ورزشی در سمنان است.
استان سمنان در رده ملی و در رده های سنی مختلف، هفت بدمنیتون باز دختر و 2 بدمینتون باز پسر دارد، و در این مسابقات علاوه بر تیم‌های خارجی، یک تیم از استان سمنان در کنار تیم منتخب جمهوری اسلامی حضور دارد، استان سمنان امسال میزبان مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس بود.
37 هزار و 400 ورزشکار سازمان یافته در استان سمنان وجود دارد و در دولت تدبیر امید 24 طرح ورزشی از جمله ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان به بهره برداری رسید، سال 95 تعداد 84 مسابقه و اردوی تیم ملی در رشته‌های مختلف در استان سمنان برگزار شد
6103/6026 خبرنگار: مصطفی دهقان ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم

حسن رضانیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مدیریت ارشد استان همدان حامی برگزاری رویدادهای ورزشی است، اظهار کرد: اعتقاد داریم همدان به خوبی ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی، آسیایی و ملی را دارد.

وی افزود: در رشته‌های انفرادی نظیر کاراته، بوکس، کشتی، تکواندو و سایر رشته‌ها با فراهم بودن زیرساخت‌های ورزشی و نیروی متخصص پای کار می‌توانیم میزبان بزرگترین رویدادهای ورزشی باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه تردید نداریم ورزش منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جامعه می‌شود، گفت: فعلاً در رنج سنی جوان قرار داریم و در پنجره باز جوانی هستیم و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

رضانیا خاطرنشان کرد: جامعه‌ای سالم خواهد بود که ورزش در آن جزو اولویت‌ها باشد.

وی با اشاره به رشد زیرساخت‌های ورزشی بیان کرد: در نشستی که با ریاست فدراسیون کاراته کشور داشتیم این قول را دادیم که انشاالله با حمایت‌های مقام عالی وزارت بستر کمپ‌های بین‌المللی رشته کاراته را در استان فراهم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: به حق با حضور دکتر وفایی در رأس کاراته استان همدان شاهد شکوفایی در این رشته ورزشی بوده‌ایم.

کد خبر 6080456

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان