Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی از برگزاری سلسله گردهمایی‌های "جوانان انقلابی" به مناسبت سالگردصدور فرمان امام مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، در سراسر کشور خبر داد.

سجاد ریحانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: بسیج دانشجویی به عنوان آخرین مولود دستور و فرمان حضرت امام شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام بزرگوار در دوم آذر 67 دستور تشکیل بسیج دانشجو و طلبه را صادر کردند و این نهاد مبارک و این تشکل مبارک شکل گرفت. امروز بسیج دانشجویی با 3 هزار دفتر در سراسر کشور و با فعالیت دانشجویی نخبه در حال پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است و در عرصه‌های مختلفی از قبیل بسیج سازندگی، جهاد علمی، نقش‌آفرینی‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خود را برای برآورده‌کردن نیازهای انقلاب اسلامی به خوبی پیش می‌برد، بنابر همان نگاهی که فراجناحی و فراسیاسی است و دغدغه، دغدغه انقلاب اسلامی است.

او ادامه داد: استقبال از برنامه‌های بسیج دانشجویی در داخل دانشگاه‌ها رو به تزاید است. در موارد مختلفی این‌ها قابل مشاهده است از اردوهای جهادی تا اردوهای راهیان نور و تا موارد مختلفی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در حال فعالیت هستند.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی افزود: به مناسبت این روز به یمن فرمان امام و نگاه ویژه‌ای که مقام معظم رهبری به بسیج دانشجویی دارند، سلسله گردهمایی‌هایی که در بسیج دانشجویی از سال‌های گذشته دنبال می‌شده است، برگزار می‌شود؛ مانند انقلابیون جوان که مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفته و هدیه ایشان را دریافت کرده است. این سلسله گردهمایی‌ها در سراسر کشور به منظور تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و نهادیه‌کردن و مطالبه آن در فضای عمومی جامعه برگزار می‌شود.

ریحانی گفت: همچنین جشنواره‌های مختلف علمی و فرهنگی در این ایام برگزار و تلاش می‌شود تا تبیین نگاه بسیج‌ و بسیجی‌گری در داخل جامعه دنبال شود. در تهران همایش جوانان انقلابی روز چهارشنبه ساعت 14 در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • دانشجویی که فرمانده جنگ بود
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد