Web Analytics Made Easy - Statcounter

قالیباف دیروز درباره اصولگرایان گفت: «اصولگرایان به مکتب امام معتقدند، اما این جریان کارنامه قابل‌قبول و قابل‌دفاعی ندارد و حتی در هدف‌گذاری و روش و ابزار هم بدسلیقگی داشته است.

ایران آنلاین / اصولگرایی می‌توانست خواست‌های انقلاب اسلامی را محقق کند، اما نتوانست. بعد از جنگ، مسیر برای حرکت فراهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر دو رکن مهم داشته باشیم، یکی مردم است و اصولگرایی. این جریان شعار مردم‌باوری را داد، اما در عمل به آن باور نداشت و اعتقاد قلبی به مردم‌باوری در این جریان سیاسی نبود. من هرگز خودم را محور این حرکت نمی‌دانم، اما می‌توانم صدای این تغییر باشم و سعی می‌کنم مطالبه‌کننده این تغییر از افرادی باشم که باید به این تغییر تن بدهند.

نواصولگرایی نباید به‌دنبال این باشد که طیفی در این جریان ایجاد کند، بلکه باید همه طیف‌های این جریان را برای خدمت به مکتب امام منسجم کند. وقتی من نامه نواصولگرایی را نوشتم، نقدهایی مطرح شد، ازجمله اینکه چرا نامه را عمومی مطرح کردم. بیشتر کسانی که خواهان تغییر هستند، اعتمادی به رؤسای این جریان ندارند بنابراین در محفل خصوصی نمی‌شود تحول ایجاد کرد. نواصولگرایی نیازمند چهره‌های جدید است». او درباره اصلاح‌طلبان هم گفته است: «اصلاح‌طلبان به‌جای اینکه بالی برای مردم باشند، وبال مردم شدند»./ شرق

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی سفره سلامت در مدارس خلخال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل رئیس دانشکده پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خلخال در سفره سلامت دانش‌آموزان دبستان دخترانه ام‌کلثوم خلخال گفت: مصرف بیش از اندازه نمک موجب افزایش بیماری‌های فشار خون بالا، پوکی استخوان، سرطان و در نهایت مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی می‌شود.
دکتر عمران خسروی با بیان اینکه استاندارد مصرف نمک برای یک فرد سالم سه تا پنج گرم در روز است، اظهار کرد: بررسی وضعیت تغذیه در خلخال حاکی از مصرف میانگین بیش از ۱۰ گرم نمک در این شهرستان است.
رئیس دانشکده پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خلخال ضمن هشدار نسبت به عواقب وخیم مصرف بی‌رویه نمک افزود: مصرف نمک در سنین نوجوانی موجب بروز بیماری فشار خون بالا در سنین مختلف به خصوص میانسالی شده و منجر به بروز سکته‌های قلبی و مغزی و از دست دادن کلیه می‌شود.
خسروی یادآور شد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته مردم ایران ۲ برابر مردم سایر کشور‌های جهان نمک مصرف می‌کنند و این در حالی است که مصرف شکر هم در ایران بیش از مصرف مردم سایر نقاط جهان است.
وی ادامه داد: در حالی که سرانه سالانه مصرف شکر در بین مردم جهان ۱۹.۵ کیلوگرم است این میزان در بین مردم کشورمان ۲۹ کیلوگرم در سال و ۹.۵ کیلوگرم بیش از مصرف شکر در سایر کشور‌های جهان است.
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خلخال اضافه کرد: مصرف بی‌رویه شکر موجب ابتلای افراد به بیماری قند خون بالا، دیابت و سایر بیماری‌های ناشی از آن در این شهرستان شده است.
خسروی با بیان اینکه بیماری‌های قلبی و عروقی عامل اول مرگ میر در ایران است، افزود: چاقی، اضافه وزن، چربی بالا، قند خون بالا، فشار خون بالا، بیماری‌های متابولیکی و تنفسی از جمله بیماری‌های غیرواگیردار عروقی و قلبی در کشور است که به علت عدم رعایت تغذیه سالم، مصرف دخانیات و کم‌تحرکی افراد عارض می‌شود.
وی با بیان اینکه شعار امسال روز جهانی بهداشت و سلامت، (سلامت با مشارکت خانواده) از سوی سازمان جهانی بهداشت انتخاب شده است، اظهار کرد: بر اساس تعهد داده شده از سوی همه کشور‌های جهان از جمله ایران تا سال ۲۰۲۵ باید آمار ابتلا به بیماری‌های غیرواگیردار قلبی و عروقی ۲۵ درصد کاهش یابد.
خسروی ادامه داد: برای دستیابی به این هدف و اجرای تعهد خود در قبال کاهش آمار بیماران قلبی و عروقی نیازمند همکاری مردم، رعایت تغذیه همراه با فعالیت روزانه حداقل ۲۰ تا ۳۰ دقیقه افراد هستیم.
رئیس دانشکده پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خلخال گفت: برای پرهیز از ابتلا به بیماری‎‌های قلبی و عروقی، تغییرعادت و کاهش مصرف نمک به عنوان سم سفید کاملا ضروری است.
خسروی اظهار کرد: سرانه مصرف شیر در ایران ۸۰ تا ۸۵ لیتر است برای رسیدن به سرانه مصرف جهانی شیر این میزان باید به ۲ برابر یعنی ۱۶۰ تا ۱۷۰ لیتر افزایش یابد.
وی با بیان اینکه ۴۰ درصد از زنان و ۳۲ درصد از مردان در ایران دچار بیماری قند خون بالا هستند، اضافه کرد: علاوه بر این ۳۰ درصد مردان و ۳۶ درصد زنان از بیماری چربی خون بالا رنج می‌برند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سفره سلامت در مدارس خلخال

 

دیگر خبرها

  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • آقایانی که حرف رهبری درباره مسمومیت دختربچه ها را قبول نداشتند، همه کاره انتخابات بودند /بی‌تعارف، جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی!
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • فعالیت ۶۷۰ مرکز خدمات سلامت در استان اردبیل
  • برپایی سفره سلامت در مدارس خلخال
  • حمایت مشاور قالیباف از فضائلی /این جماعت تندرو به دنبال آن هستند که هزینه کارهای بی قاعده به دوش رهبری بیفتد/پایه گذار این روش جریان انحرافی بود
  • دولت سیزدهم کشور را به ریل حکمرانی مردمی تغییر داد