Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@22:39:36 GMT

آخرین وضعیت مصدومان سایپا

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۳۴۴۹

آخرین وضعیت مصدومان سایپا

به گزارش ایسکانیوز، محمد دانشگر، مدافع میانی سایپا در بازی با نفت تهران به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو به میدان نرفت. او فعلاً برای همراهی تیمش در بازی با سیاه‌جامگان وضعیت مبهمی دارد و هنوز کادرپزشکی سایپا مجوز حضور این بازیکن را در تمرینات گروهی صادر نکرده است.

دانیال ماهینی، مدافع راست سایپا هم که از ناحیه دنده دچار مصدومیت شده بود، برای دیدار با سیاه‌جامگان مشکلی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سایپا در بازی بعدی رضا علیاری مدافع خود را هم در اختیار نخواهد داشت. این بازیکن احتمالاً از هفته آینده در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد.

602

فوتبال باشگاه سایپا ایران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی این تیم دور است و به نظر می‌رسد فصل برای این بازیکن تمام شده باشد.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!