Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@11:38:34 GMT

همدلی و همکاری ضرورت همیشگی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۳۵۲۷

همدلی و همکاری ضرورت همیشگی

فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول و بهار همدلی بر همگان مبارک باد. ماه محرم و صفر ماه عزای محمد و آل محمد(ص) با شکوه و عظمت و اقتدار و حضور پرشمار محبین اهل بیت(ع) برگزار شد. سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان مذاهب

ایران آنلاین /ماه ربیع‌الاول برای مسلمانان جهان ماه پر خیر و برکت میلاد رسول گرامی اسلام و پیامبر اعظم محمد مصطفی(ص) ماه وحدت، نور و امید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته وحدت میراث گرانقدر امام راحل عظیم‌الشأن و یکی از سه گانه‌های وحدتی است که امام امت قیام خود را بر آن پایه‌گذاری کرد. امام امت (رض) با سه گانه وحدت شیعه و سنی، وحدت حوزه و دانشگاه و وحدت اقوام و طوایف ایرانی، انقلاب خود را آغاز کرد و بر همین اساس راه خود را ادامه داد. خلف صالح و شایسته و بزرگوار امام امت، رهبر معظم انقلاب با قدرت و اقتدار این راه را ادامه داده و می‌دهند. همدلی، همراهی، همزبانی، همکاری، همزیستی، هماهنگی ملت ایران با امت اسلامی رمز پیروزی و راه رستگاری مسلمانان جهان است.

امت اسلامی برای مقابله باتهدیدات و توطئه‌‌ها و جنگ افروزی‌ها، تندروی‌ها و خطرآفرینی‌هایی که هرروز با آن روبه‌رو است راهی جز وحدت ندارد. با همکاری ملت و دولت ایران و عراق خطر داعش در منطقه کمرنگ شده و با همت دلاور مردان سپاه پاسداران و همکاری رزمندگانی از کشورهای مختلف اسلامی این تهدید رو به‌زوال است و اما منطقه همچنان در آتش فتنه و ظلم به ظاهر مسلمانان از خدا بی‌خبر غرق در غفلت و شهوت نفت و پول و قدرت و حمایت همه جانبه دشمنان قسم‌خورده اسلام و مسلمانان می‌سوزد، سوریه و یمن و بحرین هنوزغرق در آتش فتنه، ظلم و بیداد مرتجعین عرب و همدستان آنان است. و هیچ راهی برای برون رفت از این مشکلات جز وحدت و همراهی نیست. نباید همیشه زلزله‌ای بیاید تا مردم همدل و همزبان و همراه شوند بلکه همدلی و همراهی مردم و مسئولان و سیاستمداران تنها راه پیش روی ماست. البته نباید فراموش کرد که وحدت و همدلی در بین آحاد مردم بیشتر از سیاسیون و مسئولان است و اگر آنها همراه شوند وحدت مردم زودتر به ثمر خواهد رسید./ روزنامه ایران 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری صبح پنجشنبه در نشست هم اندیشی با ائمه جماعات شهرستان رشت اظهار کرد: مردم ائمه جمعه فردی امین و مطمئن جهت بیان مشکلات و درخواست‌های خود تلقی می‌کنند که این امر سبب اطلاع و آگاهی کامل ائمه از بخش بزرگی از معضلات، آسیب‌ها و نیازهای مردم می‌شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه ائمه جمعه با استقرار خود در بخش‌ها و شناخت کامل مشکلات و معضلات مردم روستاها در حفظ اتحاد و همدلی بین آنها نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند، افزود: بنابراین ائمه جمع همواره در مقاطع سخت و حساس با حضور و درایت خود حلال مشکلات هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز تمام مسؤولان باید پیرو فرامین مقام معظم رهبری و بر حول محور ائمه جمعه حرکت کنند، اضافه کرد: نقش محوری ائمه جمعه که سبب ایجاد اتحاد و همدلی میان مردم و دلگرمی و پشتوانه‌ای برای مسؤولان به شمار می‌رود انکارناپذیر است.

عاشوری با تاکید بر اینکه ائمه جمعه منادیان وحدت و پرچمدار انسجام، همدلی، همراهی و حافظان دین به شمار می‌روند، تصریح کرد: تریبون نماز جمعه بالاترین قدرت روشنگری و کفر ستیزی را در جامعه اسلامی دارد که دشمنان نیز از همین جایگاه نماز جمعه هراس دارند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حفظ حجاب و عفت، حفظ خط اسلام و ایمان مردم است، ادامه داد: ائمه جمعه در تبیین عفاف و حجاب در سطح جامعه تلاش کرده و بر نهادینه شدن احکام آن تلاش می‌کنند که جای قدردانی دارد.

فرماندار رشت با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام جدی برای رفع مشکلات مردم دارد، بیان کرد: مهم‌ترین رویکرد دولت وحدت، همگرایی و خدمت صادقانه به مردم است که باید همه ما به آن پایبند باشیم و در سرلوحه کارها قرار دهیم.

کد خبر 6088219

دیگر خبرها

  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد