Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@15:42:11 GMT

مامور قلابی کمیته امداد در عجب شیرگرفتار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۳۵۸۹

مامور قلابی کمیته امداد در عجب شیرگرفتار شد

دادستان عمومی و انقلاب عجب شیر از شناسایی و دستگیری مامور قلابی کمیته امداد توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد و گفت: متهم در پوشش مامور جمع آوری صندوق صدقات کمیته امداد به درب منازل شهروندان مراجعه و وجوه صندوق ها را تخلیه و قبض جعلی ارائه می کرد.

ایران آنلاین /محمد حسین نوقربانی روز سه شنبه  اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد کلاهبرداری تحت پوشش ماموران کمیته امداد، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم مورد نظر شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متهم ج.ع 33 ساله پس از بازداشت به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و پرونده وی به شعبه ویژه دادیاری ارجاع شد.
نوقربانی از مردم خواست تا از افرادی که خود را مامور دستگاه‌ های دولتی معرفی می ‌کنند با اخذ مدارک شناسایی احراز هویت کنند تا در دام کلاهبرداران نیافتند.وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی 110 یا دادستانی شهرستان در میان بگذارند.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است./ ایرنا 
 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار وکیل آباد مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یکی از متهمان که دارای سوابق متعدد سرقت بوده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها که مسروقه بود را نیز کشف کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی به سرقت‌های متعدد محتویات و قطعات خودرو با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد که ماموران کلانتری شهرک فراجا با هماهنگی مقام قضایی در اقدام‌هایی مجزا هر ۳ متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه هایشان تعداد زیادی قطعات مسروقه خودرو کشف کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد