Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@13:18:26 GMT

بارش برف در ارتفاعات محور کندوان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۳۶۰۹

بارش برف در ارتفاعات محور کندوان

سرپرست مرکز اطلاعات و پلیس راه کشور از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-کرج و کرج-قزوین خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و پلیس راه کشور در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد:در حال حاضر ترافیک در باندجنوبی آزادراه کرج-قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باندجنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا گرمدره نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی بارش برف در ارتفاعات محور کندوان مشاهده می شود.

سرپرست مرکز اطلاعات و پلیس راه کشور گفت: همچنین در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی, ایلام, زنجان و کردستان، استان البرز محورهای کرج-چالوس و کرج-قزوین، استان کرمانشاه محور روانسر-پاوه و استان اردبیل محور سرچم-اردبیل بارش باران گزارش شده است.

رحمانی بیان کرد:همچنان تردد تمامی وسایل نقلیه سبک و سنگین به غیر از خودروهای امدادی دارای مجوز در محورهای اسلام آباد-دالاهو-سرپل ذهاب-قصرشیرین ممنوع است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید

سرهنگ علیرضا رضایی عصر جمعه در جمع خبرنگاران از انسداد بعضی از محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید خبر داد.

به گزارش مهر، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون کلیه محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آب گرفتگی آب‌نماها و محور فرعی سر چاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ رضایی، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بارانِ بهاری در راه ۱۸ استان
  • هوای ابری و بارش‌های بهاری فردا در ۲۳ استان
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • کندوان یک‌ طرفه شد