Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: از فرداشب با شمالی شدن جریانات هوا، شاهد پایان هفته ای بارانی همراه با کاهش دما در این استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدمحمدرضا رضوی با بیان اینکه هوای مازندران تا عصر فردا چهارشنبه یکم آذر به دلیل استقرار جریانات جنوبی با افزایش دما و در ارتفاعات وزش باد گرم (در بعضی ساعات شدید) همراه خواهد بود افزود: از نیمه شب فردا چهارشنبه یکم آذر با شمالی شدن جریانات هوا شاهد افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه از پنج شنبه دوم آذر تا اوایل هفته آینده به تناوب بارش باران، وزش باد (در بعضی ساعات شدید) و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود گفت: در این مدت نیز دمای هوا کاهش یافته و از روز جمعه بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی بصورت برف خواهد بود.
مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز در اطلاعیه ای به شهروندان و مسافران توصیه کرد در مدت زمان فعالیت سامانه بارشی در این استان، از تردد در بستر و حریم رودخانه ها و مسیل ها و نیز کوه پیمایی، طبیعت گردی و برپایی چادر در فضاهای باز خودداری کنند همچنین رانندگان نیز هنگام عبور از مناطق برف گیر و کوهستانی، تجهیزات زمستانی مانند ضد یخ و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
مدیرکل مدیریت بحران مازندران افزود: نیروهای امدادی این استان مستقر در راه های ارتباطی اصلی و فرعی مازندران همچون گذشته آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری در راه مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ کارشناس هواشناسی مازندران با اشاره به استقرار جریانات شمالی همراه با افزایش ابر و کاهش دما امروز دوشنبه سوم اردیبهشت در سطح استان گفت: از امشب سامانه بارشی از غرب استان آغاز می شود و سه شنبه در سطح استان گسترده خواهد شد.

فرجی با بیان اینکه سامانه بارشی در مناطق ساحلی و جلگه ای نیز موثر است ، افزود: بارشها در ارتفاعات بیشتر است و در مناطق کوهستانی  احتمال ریزش سنگ ، لغزندگی و ارتفاعات بالای 2500 متر احتمال ریزش برف وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در پی فعالیت این سامانه بارشهای محلی و نقطه ای با احتمال آبگرفتگی معابر همراه است،اختلال در تردد محور‌های کوهستانی، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی و احتمال خسارت به پوشش خزانه برنج  را از پیامد‌های این سامانه برشمرد.

کارشناس هواشناسی مازندران با بیان اینکه این سامانه تا صبح چهارشنبه در استان فعال و به تدریج ظهر چهارشنبه از استان خارج می شود، خاطرنشان کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی؛ دو روز پایان هفته با استقرار سامانه پایدار جوی، آسمانی عمدتا آفتابی با روند افزایش دما خواهیم داشت.

به گفته فرجی؛ دریا از بعدازظهر  امروزبه تدریج با افزایش موج همراه می شود و فردا سه شنبه  به دلیل مواج بودن برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • شب بارانی ایلام همراه با رعد و برق
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • باران بهاری در راه مازندران
  • هوای بارانی در راه مازندران