Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،آیت الله اشرفی شاهرودی با وقوع زلزله شدید امروز مشهد، در هنگام درس خارج فقه خود در حالت آرامش کامل با قرآئت آیه ۴۱ سوره فاطر درس خود را ادامه داد.

آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی با وقوع زلزله شدید امروز مشهد، در هنگام درس خارج فقه خود در حالت آرامش کامل با قرآئت آیه ۴۱ سوره فاطر درس خود را ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خطاب به دوسه نفر از شاگردانش که ابتدای زلزله قصد ترک شبستان بزرگ زیر گنبد مدرسه آیت الله العظمی خوئی(ره) را داشتنند، اما با دیدن آرامش استاد منصرف شدندبا حالت مزاح گفت:حالا کجا می خواستید فرار کنید و با تبسمیدرس خود را ادامه داد.
در پایان درس نیز شاگردان آیت الله اشرفی شاهرودی به امامت وی نماز آیات را اقامه کردند.
گفتنی است آیه خوانده شده در زمان زلزله توسط آیت الله اشرفی شاهرودی در روایتی از امام رضا(ع) به نقل از پدرشان امام موسی کاظم در جلد دو کتاب ثواب الاعمال و عقاب الاعمال صفحه 152 آمده است که می فرماید: « لَمْ یَقُلْ أَحَدٌ قَطُّ إِذَا أَرَادَ أَنْ یَنَامَ - إِنَّ اَللّهَ یُمْسِکُ اَلسَّماواتِ وَ اَلْأَرْضَ أَنْ تَزُولا وَ لَئِنْ زالَتا إِنْ أَمْسَکَهُما مِنْ أَحَدٍ مِنْ بَعْدِهِ إِنَّهُ کانَ حَلِیماً غَفُوراً َ- فیَسْقُطَ عَلَیْهِ اَلْبَیْتُ.»
امام رضا(ع)از پدر خویش امام کاظم(ع)روایت کرده که فرمودند: تاکنون کسی آیه «همانا خدا آسمان ها و زمین را نگاه می دارد تا نیفتند و اگر بیفتند بعد از او هیچ کس آنها را نگه نمی دارد؛اوست بردبار آمرزنده» را هنگام خواب تلاوت نکرده جز آن که هرگز خانه بر سرش فرو نریخته است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۹ ریشتری حوالی مجن شاهرود رخ داد

ابوطالب جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از وقوع زلزله به بزرگی ۳.۹ ریشتر در شاهرود خبر داد و بیان کرد: محل وقوع زلزله مرز استان‌های گلستان و سمنان و گسل امیریه بوده است.

وی با بیان اینکه عمق زمین‌لرزه شش کیلومتری زمین از سوی سازمان ژئو فیزیک دانشگاه تهران اعلام شده است، افزود: هنوز هیچ خسارتی گزارش نشده است.

فرماندار شاهرود بیان کرد: کانون زلزله ۲۵ کیلومتری مجن در شمال شهرستان بوده است.

کد خبر 6079421

دیگر خبرها

  • واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند
  • آیت‌الله اعرافی: موقوفات در اختیار ادارات تعیین تکلیف شود
  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد
  • طلاب به بحث تولید علم ورود کنند
  • حوزه درس امام(ره)
  • اخلاق آیت‌الله "مروج" همچون کلاس درسی برای همگان بود
  • زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی مجن شاهرود
  • زلزله ۳.۹ ریشتری حوالی مجن شاهرود رخ داد