Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اقتصاددانان گلدمن ساکس در یادداشتی نوشتند اقتصاد آمریکا در حالی وارد سال ۲۰۱۸ می‌شود که روند رشد قوی دارد و نرخ بیکاری آن پایین‌تر از سطحی است که مقامات بانک مرکزی امریکا آن را پایدار می‌دانند.

چهار مرتبه افزایش نرخ‌های بهره، بیش از میزانی است که وال استریت برای سال ۲۰۱۸ انتظار داشته است.

طبق نظرسنجی رویترز، بانک‌های بزرگ وال استریت انتظار سه مرتبه افزایش هزینه‌های استقراض بانک مرکزی آمریکا در سال ۲۰۱۸ را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک مرکزی آمریکا امسال دو مرتبه نرخ‌ها را افزایش داده است و یک دور دیگر افزایش نرخ بهره از حدود یک تا ۱.۲۵ درصد کنونی تا پایان سال میلادی جاری را پیش‌بینی است.

روند رشد اقتصاد امریکا در پی‌بازسازی‌های طوفان‌های آمریکا و همچنین پیشنهاد کاهش نرخ مالیات تقویت شده است. اقتصاددانان گلدمن ساکس خاطرنشان کردند که نرخ رشد  تولید ناخالص ملی مورد پیشب‌ینی برای سال میلادی آینده را به ۲.۵ درصد افزایش دادند و نرخ بیکاری را ۳.۷ درصد تا سال میلادی آینده و ۳.۵ درصد تا پایان سال ۲۰۱۹ برآورد کردند.

نرخ بیکاری در آمریکا در اکتبر به ۴.۱ درصد در مقایسه با ۴.۲ درصد در ماه پیش از آن کاهش یافت که پایین‌ترین سطح در ۱۷ سال اخیر بوده است.

انتهای پیام

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش‌ها از افزایش بهای نفت در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران

همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده و به ۸۵ دلار و هشتاد سنت در هر بشکه رسیده است. قیمت نفت خام دریای برنت نیز با افزایش ۳.۴٪ به ۹۱.۱۳ دلار در هربشکه رسیده است.

در همین حال پیش‌‎بینی شاخص سهام در آمریکا با شیبی تند ۴۸۰ واحد کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی در خصوص شاخص نزدک نیز نزدیک به دو درصد کاهش داشته است.

کد خبر 745913

دیگر خبرها

  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • بازار برنج در مازندران از رکود خارج شده است
  • نقش کانال های اماراتی در افزایش نرخ دلار | التهابات سیاسی بازیگر اصلی تغییر نرخ ارز است، نه اقتصاد
  • ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • گزارش‌ها از افزایش بهای نفت در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • پیش‌بینی طلا و سکه؛ آینده طلا درخشان‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد جهان
  • قیمت طلا چند دلار شد؟
  • چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی در راه بازار / نقدینگی افزایش می‌یابد؟
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد