Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین دور گفت‌وگو‌های سطح بالای همکاری‌های ایران و اتحادیه اروپا با موضوع همکاری‌های هسته‌ای؛ پیشرفت‌ها و چشم‌اندازها در اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دومین دور گفت‌وگو‌های سطح بالای همکاری‌های ایران و اتحادیه اروپا با موضوع «همکاری‌های هسته‌ای؛ پیشرفت‌ها و چشم‌اندازها» صبح امروز در اصفهان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست 2 روزه سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت خارجه، هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و بهروز کمالوندی معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی در این نشست حضور یافته و سخنرانی می‌کنند.

مراسم افتتاحیه این نشست دقایقی پیش در هتل عباسی اصفهان آغاز شد.

انتهای پیام/

R41346/P1357/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروپا بازنگری درتجارت با رژیم صهیونیستی را آغاز کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پترا دی سوتر، معاون نخست‌وزیر بلژیک گفت که کشورش ابتکار عمل را برای بازنگری در توافقنامه‌ای که به رژیم صهیونیستی امتیازات تجاری در بازار اتحادیه اروپا می‌دهد، در دست خواهد داشت.

دی سوتر، از طریق پستی در شبکه ایکس، اعلام کرد که بلژیک ابتکار بازنگری در توافقنامه ارتباط بین اتحادیه اروپا و اسرائیل را رهبری خواهد کرد و خواستار اعمال عوارض گمرکی بر محصولات شهرک‌های یهودی‌نشین شده است.

دو سوتر همچنین تایید کرد که کشورش حامی قطعنامه سازمان ملل در حمایت از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل خواهد بود.

اسپانیا و ایرلند نیز خواستار بازنگری فوری در توافق تجاری شده‌اند که به اسرائیل امتیازات زیادی در بازار اتحادیه اروپا می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان چه گذشت؟
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • اروپا بازنگری درتجارت با رژیم صهیونیستی را آغاز کرد
  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد
  • معاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • بورل: برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست
  • برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست | به اسراییل پافشاری می‌کنیم به رفح حمله نکند
  • بورل: برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست/ به اسراییل پافشاری می‌کنیم به رفح حمله نکند