Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا خباز به بهانه 29 آبان سالروز تصویب قانون کار در دیدار با اعضای خانه کارگر و جمعی از نمایندگان کارگران در خانه کارگر استان سمنان اظهار کرد: ما برای اصلاح قانون کار آمادگی داریم اما باید این قانون به گونه ای اصلاح شود که هم کارگران و هم کارفرمایان از ان منتفع شوند.

این مقام ارشد اجرایی، حمایت از کارگران را امری ضروری و در راستای توجه به تولید و اشتغال ارزیابی و خاطرنشان کرد: اگر به کارگران توجه شود، بی شک بازخورد این توجه به کل جامعه بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خباز یادآور شد: کمک و توجه به کارگر سبب می‌شود که جدای از رضایت الهی، شاهد برکات و آثار مثبت این رویکرد در جامعه و خصوصا در حوزه اشتغال وتولید باشیم.

استاندار سمنان بر لزوم توجه کارفرمایان به نیروی کار تاکید کرد و گفت: در مجموعه‌ای که کارفرما به کارگر توجه دارد؛ کارگران نیز کار را از خود دانسته و به کارفرما یاری می‌رسانند.

وی به نقش مهم کارگران در اقتصاد کشور اشاره و تصریح کرد: کارگران در اقتصاد کشور نقش اساسی و تاثیرگذاری دارند و لذا باید به این نقش توجه ویژه شود.

استاندار سمنان به نقش مهم کارگران در دوران دفاع مقدس پرداخت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر گفت: نقش کارگران در دوران هشت ساله دفاع مقدس، نقشی فراموش نشدنی و سرشار از ایثار و از خودگذشتگی است.

وی، با بیان اینکه کارگر در دین مبین اسلام از جایگاه والایی برخوردار است افزود: از همین رو است که پیامبر اکرم(ص) به نشانه قدرشناسی از تلاش و جایگاه کارگران در منظر عمومی دست کارگر را می‌بوسد.

محمدرضا خبازبا اذعان به اینکه مسلمانی صرفا به نماز خواندن و روزه گرفتن نیست افزود: مسلمان واقعی باید به فکر برادر مسلمان خود بوده و مشکلات وی را رفع کند لذا بر خود وظیفه می دانم تا به‌صورت ویژه از شرکت های تولیدی که معوقات پرداخت نشده ندارند قدردانی کنم و از آن دسته واحدها که معوقاتی دارند بخواهم که معوقات را پرداخت کنند.

استاندار سمنان در پایان با اشاره به اهمیت تشکل‌های کارگری از فرمانداران استان خواست تا از تشکیل شورای اسلامی کار در تمامی واحدهای تولیدی بالای ۳۵ نفر حمایت جدی کنند.

901

محمدرضا خباز سمنان خانه کارگر استاندار اقتصاد کشور کارگران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در جشنواره کارگران نخبه و نمونه ملی بیان کرد: حقیقت این است که روز کارگر یک نماد برای توجه به کارگر است وگرنه باید در تمام ایام سال این توجه وجود داشته باشد. اما چون در این روز بیش از همه توجه به کار و کارگر در محافل رسانه‌ای قرار دارد باید چند نکته را اشاره کنم. ما از رهنمود‌های مقام معظم رهبری درباره کارگران بهره برده‌ایم و ساز و کار‌هایی که برای بهره‌گیری از صحبت‌های ایشان لازم است باید ایجاد شود. محصولاتی که در اختیار ما است به دست مبارک کارگران ساخته شده است و نشانه ذوق و سلیقه این قشر عزیز است و نباید به محصولاتی بسنده کرد که در حال حاضر در کارخانه‌ها وجود دارد.  

وی ادامه داد: عزیزان ما امروز تولیدشان برای کشور امید آفرین است و این همان نکته‌ای است که مقام معظم رهبری فرمودند. این همان پای کار ایران بودن است و دشمن همچنان که در عرصه‌های مختلف ناکام مانده قطعا در عرصه اقتصاد هم ناکام خواهد ماند. محور تولید، کارآفرینی و کارگران هستند که نقش بی بدیلی دارند؛ لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد و روز به روز تولیدات ما هم در کمیت و هم در کیفیت افزایش داشته باشد. می‌تواند تولیدی به دنیا ارائه شود که در دنیا بهتر باشد و ملت ما نشان دادند که این را می‌توانند انجام دهند و حتی کالایی بالاتر از استاندارد‌های دنیا نیز ارائه کنند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • ۱۹ کارگر در استان سمنان جان خود را از دست دادند
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود