Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، اردوی تیم ملی کایاک و کانوی بزرگسالان به منظور حضور موفق در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا با حضور 12 قایقران از 2 آذرماه در دریاچه آزادی برگزار می شود. این اردو تا 23 آذرماه ادامه خواهد داشت.

ایرج اقلیمی سرمربی کایاک، الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی و ایمان پورعزیز کمک مربی کانوکانادایی اعضای کادر فنی این تیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزین اسدی و امین بوداغی از مازندران، پیمان قوی دل و علی آقامیرزایی از گیلان، امید احمدی از زنجان، بابک دربان از تهران و احمدرضا طالبیان از اصفهان در بخش کایاک و علی اجاقی از کرمانشاه، عادل مجللی از گلستان، کیا اسکندانی از تهران و پژمان دیوسالار و محمد نبی رضایی از مازندران نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

* تیم ملی پاراکانو عازم تایلند شد

مسابقات پاراکانو قهرمانی آسیا 3 تا 5 آذرماه در پاتایا تایلند برگزار می شود به همین منظور تیم ملی پاراکانو با ترکیب 3 قایقران مرد و 2 قایقران بانو به این رقابت ها اعزام شد.
مسعود مهدوی نیا سرمربی پاراکانو هدایت قایقرانان را در این مسابقات بر عهده دارد.

شهلا بهروزی راد، رویا سلطانی، نادر عیوضی، اسلام جاهدی و اکبر طهماسبی قایقرانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا هستند.
نمایندگان ایران در کلاس های KL3 و KL2 این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

602

فدراسیون ایران تایلند قایقرانی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

در دومین روز رقابت‌های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا امروز(یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و چهار ملی‌پوش تیم امید کشورمان موفق به شکست حریفان خود شدند.  

استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است

در رقابت‌های امروز، آرشام حسنی در وزن 48کیلوگرم از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت تا حریف نماینده هند در دور بعد شود.در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی در مصاف با نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و حریف نماینده مغولستان در دور بعد شد.

امیرحسین پیشرو نیز در وزن 63.5 کیلوگرم مقابل نماینده سریلانکا به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف نماینده ازبکستان برود. عیسی فردین نیز در وزن 71 کیلوگرم نماینده عراق را برد تا حریف بوکسوری از قزاقستان شود. 

روز گذشته نیز رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم رده سنی جوانان مقابل بوکسوری از امارات به پیروزی رسیده بود.

 در ادامه مسابقات، فردا(دوشنبه- 10 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد و در وزن 48 کیلوگرم هدی شعبان با حریفی از فیلیپین مسابقه خواهد داد و مهدی سلطانی نیز در وزن 54 کیلوگرم به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت.  

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • مورایس مسلمان شد+ فیلم