Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@19:01:29 GMT

افزایش امنیت در انتقال وجه بالای 30 میلیون ریال

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۴۶۴۲

افزایش امنیت در انتقال وجه بالای 30 میلیون ریال

پول‌نیوز - به‌ منظور افزایش امنیت در انتقال وجه بالای 30 میلیون ریال در روز از طریق بانکداری مجازی بانک پاسارگاد، از تاریخ 1396/09/04، ورود کد عامل دوم (رمز یک‌بار مصرف) الزامی خواهد شد.

​به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، از تاریخ 1396/09/04، مشتریان این بانک می‌توانند با وارد کردن کد عامل دوم (رمز یک‌بار مصرف ارسال شده به تلفن همراه) هنگام انتقال وجه در بانکداری مجازی بانک پاسارگاد، مبالغ بالای 30میلیون ریال را با اطمینان‌خاطر بیشتر انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




بر اساس این خبر، مشتریان می‌توانند از طریق نرم‌افزار پرداخت همراه، USSD و همچنین پیام کوتاه، کد عامل دوم را دریافت کنند. در روش دریافت کد از طریق نرم‌افزار پرداخت همراه، مشتریان پس از نصب و فعالسازی برنامه پرداخت همراه از طریق سایت بانک پاسارگاد، می‌توانند با کلیک بر روی دکمه «رمز یک‌بار مصرف» رمز دوم مربوطه را دریافت کنند. در روش USSD، مشتریان می‌توانند با شماره‌گیری کد #1*1*720* از روی تلفن همراه خود، این کد را دریافت کنند. همچنین در روش پیام کوتاه، مشتریان با کلیک بر روی دکمه «ارسال کد»، کد عامل دوم را دریافت می‌کنند. در تمامی این موارد، شماره موبایل مشتری می‌بایست با شماره موبایل ثبت شده در شعبه بانک مطابقت داشته باشد.

همچنین مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعبه‌های بانک پاسارگاد، سقف مورد نظر برای انتقال وجه را از 30میلیون ریال به مبالغ دلخواه خود تغییر دهند.

گفتنی است هم‌میهنان عزیز می‌توانند از طریق تماس با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890 و یا مراجعه به سیستم بازخورد در سایت بانک به نشانی www.bpi.ir نظرات، پیشنهادها و سؤالات خود را مطرح کنند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است

امتداد - طرح‌ «مهربانی ملی» خدمتی دیگر از بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می توانند تا سقف سه میلیارد ریال وام قرض الحسنه دریافت کنند.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در طرح پرداخت وام قرض الحسنه «مهربانی ملی» که با شعار سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است، متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این بانک از مزایای این وام بهره مند شوند.

مشتریان و متقاضیان وام می توانند با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران به صورت حضوری و یا با وارد شدن به سامانه بام به صورت غیر حضوری (قسمت خدمات حساب – افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه طرح مهربانی) افتتاح حساب کنند و در کمترین زمان ممکن تا سقف سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) با یک ضامن و با کارمزد ۴ درصد وام دریافت کنند. 

این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از یک ماه تا ۱۲ ماه سپرده گذاری می کنند امکان دریافت این وام را دارند. 

همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه به  لینک محاسبه گر سپرده و تسهیلات،  با توجه به مدت ماندگاری و زمان بازپرداخت، از میزان مبلغ این وام مطلع شوند.  در این بخش متقاضی باید گزینه سپرده را انتخاب و سپس در قسمت مبلغ سپرده ، مبلغ مورد نظر را درج و بر روی کلید محاسبه کلیک نماید تا اطلاعات کامل برای مشتری مشخص شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • افزایش ۲۴٫۷ درصدی تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در سال ۱۴۰۲
  • بیش از ۲۴۱ هزار تن گندم از زنجان به سایر نقاط کشور منتقل شد
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت
  • سقف تراکنش خرید روزانه ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • تجهیز ۳۹۱ هکتار اراضی کشاورزی ساری به سامانه نوین آبیاری