Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چهارمین جلسه شعرخوانی «دیدار ماه» برخی از شاعران باسابقه و قدیمی فرصت شعرخوانی خود را به شاعران جوان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین محفل ادبی «دیدارماه» با اجرای محمود اکرامی فر عصر دوشنبه-۲۹ آبان- در حوزه هنری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که مصادف با آغاز ماه ربیع الاول بود، محمدعلی مجاهدی شاعر برجسته و پیشکسوت به شعرخوانی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گروس عبدالملکیان شعری سپید را خواند.

همچنین زکریا اخلاقی در وصف امام رضا(ع) غزلی را قرائت کرد. این شاعر غزل دیگری با اشاره به جریان های انحرافی و اتفاقات اخیر منطقه خواند. غلامرضا سازگار نیز در چهارمین نشست ادبی «دیدار ماه» در وصف امام رضا(ع) غزل خوانی کرد. محمدرضا ترکی نیز غزلی را درباره زرقای یمامه اسطوره عرب که زنی دیده بان است، خواند.

در این جلسه شعرخوانی خسرو احتشامی نیز دو غزل خواند.

سید رضا محمدی شاعر افغانستانی نیز غزلی را تقدیم حاضران کرد.

 ناهید یوسفی و سودابه مهیجی شاعران دیگری بودند که در این جلسه به شعرخوانی پرداختند.

غزل بعدی توسط بها الدین خرمشاهی شاعر پیشکسوت خوانده شد. وی پیشنهاد داد ترتیب شعرخوانی برای خوانده شدن اشعار شاعران جوان به ترتیب سن در محافل بعدی باشد.

همچنین سید علی موسوی گرمارودی نیز فرصت شعرخوانی خود را به شاعران دیگر هدیه کرد.

مرتضی اسفندقه غزلی مطول در وصف آخرین دیدار خود با مرحوم محمد قهرمان خواند که مورد ستایش حاضران قرار گرفت. افشین علا غزلی در مدح حضرت فاطمه(س) خواند و محمد سلمانی، عبدالجبار کاکایی بعد از او به شعرخوانی پرداختند.

 حسین آهی که دعوت به شعرخوانی شد، نوبت خوانش خود را به دیدار ماه بعدی موکول کرد.  

علیرضا قزوه و علی داوودی اشعار نوبت های بعدی را خواندند.

حسن خسروی وقار شاعر جوان غزل خود را به امام علی(ع) تقدیم کرد. علی باباجانی، محمد مهدی سیار، مهدی فرجی و میلاد عرفان پور نیز دیگر شاعران حاضر در این جلسه بودند که به ترتیب اشعاری را تقدیم جمع کردند.

گفتنی است در چهارمین محفل ادبی دیدار ماه محسن مومنی شریف رئیس و فاضل نظری معاون هنری حوزه هنری، ناصر فیض، محمدحسن زورق، سید سلمان صفوی و جمعی از دبیران زبان و ادبیات فارسی و مدیران‌ مدارس شهر تهران حضور داشتند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا امشب در سالن زنده یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت و با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسید.

شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود و حالا ۲ تیم در تعداد پیروزی‌ها یک بر یک شدند و باید یکبار دیگر مقابل هم به میدان بروند.

دیدار سوم فینال این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در بیروت لبنان برگزار و قهرمان مشخص خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • شعرخوانی علم الهدی درباره حجاب: در شاهنامه، فردوسی به نقل از منیژه می گوید: منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب
  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • بلینکن آتش‌بس با حزب‌الله همزمان با ادامه جنگ در غزه را غیرممکن خواند
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!