Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-19@04:36:03 GMT

شنوایی چگونه کار می کند؟ (+فیلم)

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۵۲۲۶

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: دسیسه‌ نکند قهرمان می‌شویم/ گوش شنوایی نیست

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برخی که باید حرف‌های ما را بشنوند، گوش‌شان را گرفته‌اند و گوش شنوایی وجود ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا درویش پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، گفت: به شما خبرنگاران خسته نباشید می‌گویم که در سرما و گرما و با کمبود امکانات فعالیت می‌کنید. بچه‌ها بازی بسیار خوبی انجام دادند و اگر از موقعیت‌های‌شان استفاده می‌کردند حداقل 5،6 گل زده بودند. خدا را شکر پرسپولیس کم کم به شرایط آرمانی برمی‌گردد و هواداران حتما قبول می‌کنند. اگر صبر کردند، دیدند که تیم شرایط خوبی خواهد داشت.

پرسپولیس با پیکانِ یک استقلالی به یک قدمی آبی‌ها رسید + فیلم

وی در مورد پایان یافتن قرارداد 10 بازیکن پرسپولیس پس از پایان فصل و عدم پاسخ مثبت یکسری از آنها برای تمدید قرارداد تصریح کرد: اصلا چنین چیزی نبوده است. به صورت ضمنی به بازیکنان اعلام کرده‌ایم که پس از تعطیلات مذاکره می‌کنیم. در این مدت درگیر گرفتن بازیکن، باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات، گرفتاری‌های روزمره و ... بودیم و فرصت برای اینکه وارد مذاکره با بازیکنان شویم، نبود. بازیکنان یقین بدانند اینجا خانه‌شان است و پس از تعطیلات مذاکرات را شروع خواهیم کرد. ضمن اینکه باید ببینیم تکلیف مالکیت باشگاه و بودجه چه خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات اسبقیان معاون وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری پرسپولیس و استقلال به دو بانک غیردولتی گفت: ما هم مثل شما این موضوع را شنیده‌ایم ولی هنوز عملیاتی نشده است. در جلسه کارگروه مجوز حرفه‌ای بودیم که وزیر ورزش اعلام کرد حتما این دو باشگاه واگذار می‌شوند، پرسپولیس مقدم‌تر است، چون قبلا اعلام شده بود پرسپولیس به وزارت رفاه واگذار شده است، شاید هم با هم این دو باشگاه واگذار شوند.

درویش در خصوص چالش‌های مدیریتی‌اش در سال 1402، یادآور شد: پرسپولیس سختی و چالش‌های خودش را دارد. این باشگاه بدهی‌های زیادی حتی از سال 1375 داشت و باید آن را حل می‌کردیم. در این فوتبال مشخص نیست چه کسی تصمیم می‌گیرد. برای من جالب است به رئیس کمیته داوران می‌گویم وقت را همه می‌بینند ولی چرا داور 7 دقیقه گرفته و بالغ بر 20 دقیقه باید وقت اضافه گرفته می‌شد؛ پاسخ داد معمولا 7،8 دقیقه بیشتر نمی‌گیرند. این حرف منطقی است؟ باری به هر جهتی تصمیم می‌گیرند. ما به پشتوانه هواداران و بازیکنان روزهای بهتری خواهیم دید. باز هم در کورس قهرمانی هستیم و اگر دسیسه‌ای انجام ندهند قهرمان خواهیم شد.

وی در رابطه با مبلغی که پرسپولیس بابت حق تبلیغات محیطی گرفته است، گفت: اثر خبرهایی که تهیه می‌کنید، چیست؟ من در چند مصاحبه که مزاحم شما شدم در این باره صحبت کردم، آیا اثری داشت؟ این موضوع نشان می‌دهد برای‌ تصمیم گیرندگان هیچ رسانه‌ای اهمیتی ندارد. تا الان یک ریال نداده‌اند. امسال نه؛ سال گذشته چه شد؟ سال قبل‌تر از آن چه شد؟ مگر نگفتند چک تیمی 50 میلیارد برگشت خورده است؟ ما هم سهم داریم و می‌خواهیم بدانیم سهم‌مان چه شد.

درویش اظهار داشت: مطلبی نیست که پنهان بماند. من که 550 میلیون تومان اجاره برای هر بازی خانگی به شرکت و توسعه می‌دهم، تبلیغات برای فرد دیگری است و بلیت‌فروشی‌مان نیز نصفش برای بابت طلبی که فدراسیون دارد، برداشته و بخشی نیز به شرکت و توسعه داده می‌شود. آن وقت هوادار توقع دارد بهترین بازیکنان را بگیریم ولی درآمدمان کجاست؟ جا دارد از اسپانسرهای‌مان تشکر کنیم که گره‌گشا بودند. اگر این آب باریکه‌ها نبود تیمی که 30،40 میلیون هوادار دارد، محل درآمدش باید از کجا تأمین می‌شد؟ تیم رقیب هم همین شرایط را دارد. من این حرف‌ها را زدم و همه می‌شنوند ولی کسانی که باید کار انجام دهند، گوش‌شان را گرفته‌اند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: فوتبال یا به ناکجاآباد می‌رود و باید فکری به حال آن کنند. بررسی کنند محل در آمد فوتبال در دنیا کجاست. تا چه زمانی باید با اسپانسری قرارداد ببندیم و پول را بگیریم و دوباره بخواهبم برای اینکه پنجره‌ نقل‌وانتقالاتی‌ باز شود، دوباره پول بگیریم. تیم باید سوای پیراهن درآمد دیگری داشته باشد. قول می‌دهم این حرف‌هایی را که زدم، کسی که باید بشنود، صلاح نیست بشنود. ما و رقیب ما اینها را می‌گوییم ولی کاری انجام نمی‌شود. باید یا وابسته کارخانه‌های صعنتی باشیم یا به بنگاه‌های تجاری متصل شویم. من نمی‌توانم از حقوق باشگاهم صرف نظر کنم. کسی نمی‌تواند از این آب باریکه که متعلق به من است، بردارد و گزارشی ندهد.

وی در پاسخ به این سوال که منظورش مهدی تاج است یا حیدر بهاروند، گفت: فرقی نمی‌کند. آن جایی که پول تبلیغات دور زمین را گرفته، مهم است. شخص مهم نیست و افکاری که نمی‌گذارد به حق‌مان برسیم، مهم هستند. جالب است از یکی از مسئولان پرسیدیم پول تبلیغات چطور تقسیم می‌شود که گفت بین همه تیم‌ها تقسیم خواهد شد. من 30 بازی در ورزشگاه آزادی و پخش مستقیم برگزار کرده‌ام، با تیمی که فقط 4 بازی پخش مستقیم داشته است، می‌توانیم یکسان باشیم؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوپراستار WWE فاش کرد که از مشکل شنوایی رنج می‌برد
  • غربالگری شنوایی کودکان در سلماس
  • درویش: دسیسه‌ نکند قهرمان می‌شویم/ گوش شنوایی نیست
  • خطر ۲ برابری زوال عقل با این علائم
  • غربالگری شنوایی بیش از ۳۵ هزار نوزاد در ۹ ماه سال ۱۴۰۲