Web Analytics Made Easy - Statcounter

انزلی-ایرنا-مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با تاکید بر رفع مشکل خطر کسر 6 امتیاز از تیم ملوان بندرانزلی از سوی فیفا گفت: پنج میلیارد ریال از مطالبات زوران زلاتکوفسکی بازیکن مقدونیه ای ملوان بندرانزلی پرداخت شد.

مهران نصیری صبح سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: کل مطالبات این بازیکن از باشگاه ملوان بندرانزلی 233 هزار دلار بود که با توجه به شرایط موجود باشگاه پرداخت کل این مبلغ از سوی باشگاه مقدور نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به توافق انجام شده با این بازیکن برای پرداخت این مبلغ در 2 قسط افزود: بر اساس توافق انجام شده روز گذشته مبلغ پنج میلیارد ریال به وی پرداخت شد و مابقی آن 31 ژانویه امسال باید پرداخت شود.
نصیری با اشاره به رایزنی با رییس سازمان برنامه و بودجه و وزارت ورزش و جوانان برای تامین این مبلغ اشاره و یادآور شد: در حال حاضر 3 میلیارد ریال از این مبلغ توسط نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی و 2 میلیارد ریال آن از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان به عنوان قرض تهیه و پرداخت شد تا پس از تامین اعتبار از سوی وزارت ورزش این مبلغ عودت داده شود.
وی درپاسخ به علت عدم پخش زنده بازی ملوان بندرانزلی در برابر گل گهر سیرجان اظهار کرد: برای پخش زنده هربازی از صدا و سیما باید مبلغ 33 میلیون ریال پرداخت شود که به دلیل شرایط بد مالی باشگاه امکان پرداخت این مبلغ وجود نداشت.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی درخصوص استعفای رییس هیات مدیره و رییس آکادمی باشگاه ملوان همچنین گفت: استعفای احمد دنیامالی و اردشیر پورنعمت باید در مجمع باشگاه تصمیم گیری شود و باید بگویم مجمع باشگاه با قطع همکاری هر دو نفر مخالف است .
نصیری با اظهار تشکر از زحمات و صبوری تمامی هواداران باشگاه ملوان که در روز های خوب و بد این تیم ، یار و یاور همیشکی ملوان بودند تصریح کرد: باشگاه ملوان بندرانزلی با مشکلات عدیده ای دست به گریبان است که شاید خیلی از باشگاه های حاضر در کشور نیمی از آن را نداشته باشند اما از هواداران هم می خواهم که صبوری کنند چرا که ملوان برای رسیدن به قله های اوج خود نیازمند زمان است و هرمدیری اگر بخواهد وعده بازسازی این تیم ریشه دار را در مدت زمان کوتاه بدهد قطعا به مردم و هواداران دروغ گفته است.
وی تاکید کرد: در صورت وجود آرامش در باشگاه ، تیم ، سکوها و کادر فنی و خصوصا بازیکنان می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم و امیدواریم هرچه زودتر شاهد پرواز مجدد قوی سپید بر فراز آسمان لیگ برتر باشیم .
در زمانی که سهام باشگاه ملوان در اختیار منطقه آزاد انزلی قرار داشت و در دوران مدیرعاملی بهمن صالح نیا و صادق درودگر، بازیکنی به نام زوران زلاتکوفسکی اهل مقدونیه با قراردادی دو ساله به ارزش 300 هزار دلار مانند برخی بازیکنان خارجی‌ که بدون بررسی‌های لازم وارد فوتبال ایران شده‌اند، به این تیم شمالی پیوست و درنهایت بدون تاثیرگذاری مثبت در این تیم و در سال دوم قراردادش که سهام باشگاه به حسین هدایتی منتقل شده بود، از این تیم کنار گذاشته شد و این بازیکن نیز برای دریافت مطالباتش به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کرد که درنهایت فیفا نیز باشگاه ملوان را به پرداخت جریمه سنگین 300 هزار دلاری محکوم کرد.
کمیته انضباطی فیفا، با ارسال نامه‌ای به باشگاه ملوان بندرانزلی، علاوه برمکلف کردن ملوانان نسبت به پرداخت مبلغ قرارداد این بازیکن خارجی، تهدید کرده است که در صورت عدم پرداخت جریمه 300 هزار دلاری زوران زلاتکوفسکی علاوه بر کسر شش امتیاز از این تیم، ملوانان به دو دسته پایین تر نیز سقوط خواهند کرد.
خبرنگار : رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال شیبه بیان کرد: پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه امسال در مساجد، مصلی‌ها و مراکز نیکوکاری مستقر بودند.

وی گفت: زکات فطریه جمع‌آوری شده به حساب نیازمندان واقعی واریز می‌شود و فطریه در همان محلی که جمع‌آوری شده اهدا خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: زکات فطریه جمع آوری شده صرف پرداخت هزینه‌های درمان، سبد معیشتی، جهیزیه، مسکن و کمک هزینه تحصیلی می‌شود.

کمیته امداد به عنوان دبیرخانه جمع‌آوری زکات فطریه وظیفه ثبت مبالغ پرداخت شده را دارد.

۳۰۰ هزار نفر در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

دیگر خبرها

  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • یارانه نقدی فروردین 1403 برای کدام دهک‌ها واریز شد؟ | کی می‌شود این مبلغ را برداشت کرد؟
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد