Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی آموزش و پرورش برای پذیرش مسافران نوروزی در دهاقان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان با اشاره به پذیرش میهمانان نوروزی در شهرستان دهاقان گفت: این مدیریت در نوروز ۱۴۰۳ آمادگی پذیرش مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی در مرکز رفاهی آموزش و پرورش مدارس را دارد.

علیرضا قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و به واسطه گشوده شدن مجدد درهای خیر و رحمت واسعه الهی در این ماه نورانی، توفیق طاعت و عبادت در این ماه خدا، برای همه ما بیش از پیش فراهم می‌شود.

وی با اشاره به فرارسیدن عید نوروز و پذیرش میهمانان نوروری گفت: با برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات اولیه، آموزش و پرورش شهرستان دهاقان در نوروز ۱۴۰۳ آمادگی پذیرش مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی در مرکز رفاهی و مدارس را دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان در همین راستا افزود: مرکز رفاهی این مدیریت با ۴ اتاق دارای امکانات کامل رفاهی درجه «الف» و ۵ کلاس درجه «ب» و نیز مدارس حضرت فاطمه (س) و استثنایی میلاد مجموعاً با داشتن ۱۰ کلاس سطح «ب» آماده پذیرش میهمانان هستند.

قاسمیان عنوان کرد: این مدیریت بر افزایش کیفیت و ارائه خدمات مناسب‌تر به جامعه فرهنگیان و مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته اهتمام ویژه دارد.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم نسبت به شناسایی نقاط قوت و ضعف سال‌های گذشته و رفع مشکلات مراکز اسکان انجام شده تا کسانی که به شهر دهاقان سفر می‌کنند؛ خاطره خوبی از نظر اسکان در ذهن شأن باقی بماند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری شهرستان دهاقان عنوان کرد: در این جشن ۷۰ میلیون تومان توسط دانش آموزان جمع آوری شد که این مبلغ جهت تهیه پوشاک و بسته‌های معیشتی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت هزینه شد.

کد خبر 737072

دیگر خبرها

  • برگزاری طرح ملی دادرس در شهرستان رزن
  • آمادگی ۶۱۹ اتاق مدارس کردستان برای اسکان نوروزی فرهنگیان
  • آمادگی آموزش و پرورش برای پذیرش مسافران نوروزی در دهاقان
  • اجرای چمن مصنوعی در فضاهای ورزشی مدارس همدان
  • احداث چمن مصنوعی در فضاهای ورزشی مدارس همدان
  • آمادگی خانه مسافرها، هتل‌ها و مدارس همدان برای اسکان مسافران نوروزی
  • ارتش روسیه در حال آمادگی برای جنگ بعدی است!
  • تداوم طرح مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تا ۲۴ فروردین / سکوی استعدادیابی در حال اجرا است
  • توانمندسازی ۱۹۶ هزار معلم در طرح شهید همت
  • آغاز مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در ایام نوروز از ۲۴ اسفند تا ۲۴ فروردین/تجهیز هنرستانها تا مهر۱۴۰۳