Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@19:31:18 GMT

امیرحسین رستمی و عنایت بخشی در میان محکومین

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۶۰۳۱

امیرحسین رستمی و عنایت بخشی در میان محکومین

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، سریال اپیزودیک «محکومین» به تهیه کنندگی بهروز مفید از تولیدات نمایشی جدید شبکه یک سیما است که برای تسریع در روند تصویربرداری و رسیدن به پخش، همزمان با دو گروه کارگردانی در حال ضبط است.

قرار است ۲۲ قسمت از سریال توسط سیدجمال سید حاتمی و هشت قسمت دیگر توسط حسین قناعت تولید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین رستمی، حشمت آرمیده، عنایت بخشی و محمد فیلی بازیگرانی هستند که به تازگی به تیم حسین قناعت و آشا محرابی برای بازی در این سریال، به گروه سید جمال سید حاتمی پیوسته اند.

موضوع این سریال اپیزودیک، مجازات جایگزین است و در آن تلاش شده است تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.

 

مجموعه تلویزیونی «محکومین» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش در دی ماه در دست تولید است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان

دانلود سریال اکازیون قسمت ۴ چهارم، دانلود قسمت 4 اکازیون ، دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون، دانلود قسمت چهارم سریال اکازیون، اکازیون قسمت ۴، دانلود فیلم اکازیون قسمت ۴، دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون با حجم نیمه رایگان، دانلود قسمت جدید سریال اکازیون در ادامه مطلب.

دانلود سریال اکازیون قسمت ۴ سوم (دانلود قسمت 4 چهارم سریال اکازیون) قسمت ۴ سریال اکازیون به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه ‌کنندگی حسین میرطاووسی و نویسندگی آن را حمزه صالحی برعهده دارد. این سریال در ژانر کمدی خانوادگی میباشد که در این سریال بازیگرانی همچون هادی کاظمی , ایمان صفا , نعیمه نظام دوست , مهدی هاشمی , غلامرضا نیکخواه و سمانه پاکدل به ایفای نقش پرداخته اند

************************

"دانلود قسمت 4 سریال اکازیون از لینک زیر"

دانلود سریال اکازیون قسمت 4

************************

بازیگران سریال اکازیون:

هادی کاظمی , ایمان صفا , نعیمه نظام دوست , مهدی هاشمی , غلامرضا نیکخواه , سمانه پاکدل , رضا ناجی

داستان سریال اکازیون:

دانلود سریال اکازیون قسمت ۴ چهارم (دانلود قسمت 4 چهارم اکازیون) اکازیون قسمت ۴ قصه آن در دهه ۷۰ می گذرد، داستان رحیم است که قصد دارد برای ادامه تحصیل به کانادا برود اما متوجه می شود ممنوع الخروج شده و این اتفاق زیر سر دایی محسن است، پس باید دنبال راه چاره ای باشد…

همچنین به زودی از وب سایت فیلمکده سریال قطب شمال و سریال داریوش در شبکه نمایش خانگی منتشر میشود

کد خبر 741147

دیگر خبرها

  • نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان