Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:54:17 GMT

مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی پایش مجدد می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۶۴۷۵

مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی پایش مجدد می‌شوند

کرمانشاه- سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی از پایش مجدد مناطق زلزله زده این شهرستان برای دفن کامل لاشه های تلف شده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر علیزاده  امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اکیپ های دامپزشکی کماکان در مناطق زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی حضور دارند، اظهار داشت: پس از پاکسازی کامل روستاهای زلزله زده این شهرستان از وجود لاشه دام های تلف شده، مجددا کار پایش مناطق را از سر گرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: ۱۰ اکیپ دامپزشکی در این مناطق فعال هستند که مجهز به انواع داروهای دامی و موتورهای سم پاش برای ضدعفونی روستاهای دارای دام های تلف شده هستند.

این مقام مسئول با اشاره به رایگان بودن ویزیت و درمان دام های مصدوم و بیمار این منطقه خاطرنشان کرد: کار پاکسازی روستاها به طور کامل به اتمام رسیده هرچند ممکن است که دامی بر اثر مصدومیت بعد از مراجعه اکیپ ها تلف شده باشند و یا احیانا در برخی جاها زیر آوار جا مانده باشند این مناطق پایش مجدد می شوند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی از اهالی این مناطق و امدادرسانان نیز خواست تا در صوت مشاهده دام های مصدوم و یا تلف شده حتما موارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ به کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا در اسرع وقت نسبت به درمان و یا دفن آنها اقدام شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران

یاسر شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر گفت : نقش تغذیه اصولی در کاهش آفات و بیماری های نخلستان در طرح ترویجی پایین به بالا در سطح ۶۰ هکتار از نخلستانهای خرمشهر بررسی شد.

او از برگزاری برنامه های ترویجی در جهت کاهش آفات و بیماری ها در نخلستان خبر داد و گفت : بررسی نقش تغذیه اصولی در کاهش آفات و بیماری های نخلستان در طرح ترویجی پایین به بالا در سطح ۶۰ هکتار از نخلستانهای این شهرستان انجام شد.

این مسئول گفت : تغذیه اصولی و صحیح، نقش مهمی در مدیریت تلفیقی آفات دارد و در این برنامه های آموزشی ترویجی که طبق دستورالعمل طرح ترویجی پایین به بالا اجرا خواهد شد نقش این عامل  در کاهش میزان آسیب آفات و بیماری ها در در نخلستان های این شهرستان بررسی و برای کشاورز شرح داده میشود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد