Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@21:45:57 GMT

اعلام گروه‌بندی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۶۵۹۳

اعلام گروه‌بندی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا

به گزارش ایلنا دهمین دوره مسابقات کبدی مردان و پنجمین دوره مسابقات کبدی بانوان قهرمانی آسیا با حضور 21 کشور در سالن امام خمینی(ره) شهر گرگان طی روزهای یکم لغایت 6 آذرماه برگزار می‌شود.

کشورهای ایران، هندوستان، کره‌جنوبی، پاکستان، عراق، ترکمنستان، ژاپن، تایلند، چین تایپه، افغانستان و سریلانکا در بخش بانوان رقابت‌های خود در دو گروه 6 و 5 تیمی بصورت دوره‌ای طی روزهای 3 و 4 آذر ماه برگزار می‌کنند و 4 تیم برتر به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه A:هندوستان، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان،چین تایپه، افغانستان
گروهB: ایران، ژاپن، سریلانکا، عراق، پاکستان

در بخش مردان 10 کشور ایران، هندوستان، پاکستان، عراق، ترکمنستان، افغانستان، ژاپن، تایلند، کره جنوبی و سریلانکا حاضر خواهند بود و بنابر اعلام کمیته فنی مسابقات قهرمانی آسیا تیم‌های شرکت کننده در دو گروه 5 تیمی بصورت دوره‌ایی مسابقات خود در روزهای 3 و 4 آذر ماه برگزار می‌کنند.

گروه A: هندوستان، پاکستان، عراق، افغانستان، ژاپن
گروهB: ایران، کره جنوبی، ترکمنستان، سریلانکا، تایلند

تیم‌های شرکت کننده روزهای اول و دوم آذر ماه وارد گرگان می‌شوند و عصر روز پنجشنبه 2 آذر ماه در جلسه هماهنگی و وزن کشی مسابقات شرکت خواهند کرد

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا

دیدارهای جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز با چهار دیدار پیگیری شد که ژاپن در گام نخست شکست عجیبی را مقابل حریف خود تجربه کرد.

به گزارش تسنیم، مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز (پنجشنبه) با چهار دیدار در گروه‌های C و D این مسابقات پیگیری شد که به جز پیروزی 3 بر یک تیم ملی ایران مقابل افغانستان، تیم کویت از سد بحرین گذشت و در گروه C نیز ژاپن شکست غیرمنتظره‌ای را مقابل قرقیزستان تجربه کرد. در زیر نگاهی به نتایج بازی‌های امروز می اندازیم:

گروه C

* تاجیکستان 2 - کره جنوبی صفر
* ژاپن 2 - قرقیزستان 3
با این نتایج تیم تاجیکستان و قرقیزستان با سه امتیاز و دلیل تفاضل گل در رده‌های اول و دوم این گروه قرار گرفتند و ژاپن و کره جنوبی در جایگاه‌های بعدی جا گرفتند.

گروه D

* ایران 3 - افغانستان یک
* کویت 2 - بحرین یک
در این گروه نیز تیم‌های ایران و کویت با سه امتیاز رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قطر قهرمان جام ملت های آسیا شد (+فیلم و عکس) ژاپنی ها بعد از شکست برابر ایران مثل یک سامورایی عذرخواهی کردند (+فیلم)

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • ایران منطقی بازی کرد/ سخت‌ترین دوره جام ملت‌ها را در پیش داریم
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا
  • شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران